BKV-Figyelő

Egy szőke nő a BKV legjobb buszvezetője

BKV figyelő.hu

2008.11.26
07:27

A BKV-figyelőt rengeteg kritika éri a publikált észrevételek miatt. Többen panaszkodnak arra, hogy a blogon csak a negatív észrevételek jelennek meg, pozitívak sosem. Mivel a blog teljesen interaktív (tehát az olvasók észrevételeire épül), arról is ti döntötök, mit olvasnak mások, és ezek közül mennyi észrevétel pozitív. Sajnos nagyon kevés pozitív észrevételt kapok e-mailben, és ami jön, az is rövid, így önálló postként nem felhasználható. Most egy csokorba szedtem őket, és egyszerre olvashatjátok az elmúlt hetek terméseit:

Tisztelt BKV!

2008. november 19-én, délután utaztam a 47-49V busszal (az Etele tér és a körtér között), amit egy szőke hajú, hölgy vezetett. A busz száma: 04.47 volt.

Buszvezetőjük szerintem cégük egyik példaképe lehetne. Minden elismerésem azoké a nőké, akik munkahelyükként a BKV-t választják, az Ikarus kormányát tekergetik. Nem könnyű munka ez, rengeteg odafigyelést, és energiát igényel. Munkatársuk az összes női vezetés, és szőkenős viccet 10 perc alatt megcáfolta, ugyanis gyorsan, pontosan és biztonságosan vezetett, odafigyelt az utasokra.

Minden olyan utast megvárt, aki a busz felé futott, a felszálló utasokat nem sürgette az indulásjelző szabálytalan használatával. A busz után szaladó utasok bevárásával is tudta tartani a menetrendet, egy perc késést sem szedett fel. Tehát, teljesen utasbarát volt.

Kérem, hogy munkatársukat részesítsék munkáltatói dicséretben, és ezzel ismerjék el munkáját, ösztönözzék arra, hogy továbbra is ilyen utasbarát módon végezze munkáját.

Kérem a fejleményekről tájékoztassanak!

M.

 

Tisztelt BKV-figyelő, Tisztelt Olvasók!
 
A BKV és a BKV dolgozókra érkező panaszokat mindennap olvashatunk, dicséretet viszonylag ritkán. Fontosnak tartom, hogy a pozitív példákat is kiemelni, ezzel is ösztönözve a minél magasabb színvonalú munkavégzést. A jellemzően megjelenő panaszokkal nem szoktam találkozni. Úgy látszik, én mindig átlagos vezetőkkel utazom.

A mai (2008.11.24) reggel eltért az átlagtól, pozitív irányba. A BPO 417 frsz. busszal volt szerencsém utazni a 7E viszonylaton. A kolléga rendkívül finom mozdulatokkal, kitűnő közlekedési előrelátással vezette a járművet, alig lehetett észrevenni egy-egy gyorsítást, vagy fékezést. Természetesen ehhez szükség van a közlekedési partnerek együttműködésére is. Saját magamról tudom, hogy milyen jól esik, néhány jó szó az utasoktól. Éppen ezért buzdítok mindenkit, hogy ne csak a hibákat vegyük észre!

(Mielőtt az a vád érne, hogy önmagamat dicsérem, megjegyezném, hogy én villamost vezetek, busszal csak utasként járok.)
 
Üdvözlettel: MC-barát

 

Szervusz BKV figyelő!

Kivételesen egy pozitív tapasztalatomat szeretném Veled és az Olvasókkal megosztani, kissé hosszas bevezetővel, és rövid, de velős csattanóval.

Történt pedig, hogy kb. két hónapja elveszett minden iratom, beleértve a diákigazolványomat is. Hogy ezek pótlása micsoda hacacáréval jár, ezt mindenki tudja, rendőrségre menni, bejelenteni, szaladgálni a különböző hivatalokba stb. Természetesen az ember nem csináltat meg minden igazolványt azonnal, mert "hátha visszaküldik". Nos én kb egy kerek hónapot vártam erre, addig persze a rendőrségi papírommal futkorásztam mindenhol, ha megállítanak is, tudom bizonyítani, hogy mi itt a fennforgás. Egy hónap elteltével belefogtam az irataim pótlásába. Mint kiderült, a diákigazolvány legyártási ideje 5-6 hét (mikor a személyit két hét után postázták - erről ennyit), ráadásul még ideiglenes diákot sem kaptam, nem is tudom, külön kellett volna kérnem?

Szóval az állapot a fentiekben leírt. Múlt héten villamosra pattantam a Blahától a Nyugatiig. Úgy az Oktogon magasságában jártunk, mikor meghallom az ismerős mondatot: "Jegyeket, bérleteket kérném ellenőrzésre". Gyorsan előkaptam a bérletem (szigorúan diákigazolvány tartóban - diák nélkül), ellenőr bácsi megköszönte, de megkért, hogy a diákmatricát is mutassam meg. Mondom neki fél perc, előkotrom a papíromat a táskámból. Na ebben a pillanatban leizzadtam, mert emlékeztem, hogy előző este minden szirszar fecnit kiszórtam belőle, és áldozatul esett a rendőrségi papír is. Persze én meg tettem a hülyét, és kerestem, közben felvázoltam a történteket, ő meg csak bíztatott, hogy keressem nyugodtan. Már tiszta ideg voltam, mondom ha megbüntet, én felrobbanok, erre hirtelen megszólal: "Keresse csak tovább fiatalember, én addig előrébb megyek ellenőrizni, majd visszajövök." Innentől fogva kb. 25 másodperc telhetett el, és a villamos begurult a Nyugatihoz. Nekem ez a majdnem fél perc óráknak tűnt, és ahogy nyílt az ajtó, szinte menekültem ki a villamosból.

Utólag belegondolva röhögtem a markomba, hogy milyen hülye is volt az ellenőr, aztán egyszer csak kigyúlt a villanykörte a fejemben: nem hülye volt, hanem rendes! Hálás is vagyok, mert simán rámsózhatott volna valami zsíros büntetést, de mégsem tette (holott megérdemeltem volna), hanem elengedett, ezt pedig innen is köszönöm neki!

Üdv: Paleee

 

Tisztelt Ügyfélszolgálat!

2008. november 25-én reggel fennakadás volt a 18/56-os villamosok közlekedésében, ugyanis a Tétényi útnál egy villamos meghibásodott. A Tétényi úttól a Csóka utcáig kb. 6-7 villamos torlódott fel, amiatt a Móricz Zs. Körtér irányába nem közlekedtek villamosok.

Én a 4048 – 4049 számú villamoson utaztam, ami a Csóka utcánál várakozott. A villamosvezető a hangosbemondón keresztül tájékoztatta az utasokat a problémáról („Figyelem! Sok villamos áll előttem, ezért csak lassabban tudok haladni”). Valószínű a többi villamosvezető is hasonlóan járt el, ugyanis a feltorlódott villamosokon csak 1-1 ember ült.

Ez az információ morzsa elég volt a siető utasoknak, akik a korlátokon átbújva a villamospótló busz megállójába siettek. Szerencsére a villamospótló busz vezetőjének volt annyi sütnivalója (valószínűleg tájékoztatták a problémáról), hogy nem a villamos mögé állt be, hanem az őt másik felén lévő megállóba, így szinte fennakadás nélkül, menetrend szerint eljutottam a körtérre. A villamospótló busz vezetője a Tétényi útnál több helyen is -emberségből- kinyitotta a busz ajtaját, hogy az utasok fel-le szállhassanak. Rendszámát és a pontos időpontot nem szeretnék megadni, nehogy a megállón kívüli ajtónyitás, és az embersége miatt elmarasztalják szegényt.

Örülök, hogy társaságuknál is vannak még igazi emberek.

István

komment komment Címkék: budapest bkv post utas pozitív észrevétel dicséret bkvfigyelo

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása