BKV-Figyelő

Lerántotta a földre, és kiabált az utassal

BKV figyelő.hu

2009.02.17
07:28

Olvasónk nagy hibát követett el. Elsétált a BKV orkjai mellett, akik a falat támasztották, nem kérték el senki jegyét, bérletét. Az egyik biztonsági olvasónk után eredt, és a vállánál fogva a földre rántotta, majd kiabálni kezdett vele. Részletek a levélben:

Kedves BKV-figyelő!

Szerdán  a Határ úton bántalmazott egy BKV-s. Délután a metró állomásra mentem be az Újpest felé vezető peronhoz, amikor valaki a padlóra rántott. Amikor a metró területére beléptem biztonsági őrök /a blogon már ismert orkok/ támasztották a falat, az emberek simán elsétáltak mellettük. Én sem tettem máskép, mert magamtól nem fogom mutogatni a bérletem senkinek, főleg ha a falat támasztják. Nem ugrott elém egy ellenőr sem, hogy „jegyeketbérleteket”, hát mentem tovább teljesen nyugodtan.

Zene hallgatás közben nem vettem észre, hogy nekem ordibál az ork ezért nem is álltam meg neki. Egyszer csak a földre kerültem. Valaki hátulról megrántotta a jobb vállam, ezért kerültem a földre. Nem árulok el azzal sokat ha lerom egy biztonsági ember volt az. Magamhoz tértem, kivettem a fülemből a fülhallgatót, és hallom, hogy üvölt: „Ha azt mondom bérletet akkor állj meg bazdmeg!” Hebegtem habogtam, mondtam neki, hogy nem hallottam meg csak ott állt nem csinált semmit ezért nem mutattam a bérletet. „Ne magyarázkodj, mutasd a bérletet!” kiabált tovább. Annyira agresszív volt, azt hittem belém is rúg. Nem veszekedtem vele, ott a földön fekve megmutattam neki a bérletem ami a kezemben volt. Nem is érdekelte a bérlet, pedig mutattam neki, vissza ment a bandához.

Nem tudtam ott a helyszínen, hogy hol tehetek panaszt ez az eset engem is annyira váratlanul ért, hogy meglepődtem. Pattogni se akartam elég ciki volt nekem az eset, hát mégha lekever egy pofont. Én 16 éves vagyok, 174 centi és 57 kiló. Velem ki mert kezdeni, nem tudom egy nagyobb darab emberrel mit csinált volna. Az oldalatokon olvastam már hasonló történetet de eddig nem hittem el, hogy ez megtörténhet. Szerintem visszamegyek a helyszínre, keresek egy forgalomirányítót és panaszt teszek majd. Biztos vissza tudják nézni, ki dolgozott azon a napon.

K. Péter

komment komment Címkék: budapest bkv metró utas panasz biztonsági észrevétel

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása