Főoldal | 2.oldal | 3.oldal | 4.oldal | Archívum | Offtopic | Blog-szabályzat
   Szakmai topicok: MÁV-Vasút | Busz - Troli | Villamos | Metró | HÉV



Leköpte a buszvezetőt

 2009.03.21. 11:10

A rendőrség számára egy drogos ügyei miatt ismert ember támad 17-én egy buszvezetőre a 44-es vonalon, legalábbis olvasónk szerint, aki szemtanúja volt az eseményeknek. A buszvezető épp a megállóban tilosban parkoló autót akarta lefényképezni, amikor az idegbeteg sofőr rátámadt, majd leköpte. Részletek alant:

Tisztelt BKV-figyelő!

Ma (03.17.) utaztam a 44-es autóbusszal a Centenáriumi lakótelepre. (BPI-800)

Amikor a Centenáriumi lakótelepre értünk a végállomásra a sofőr észrevette, hogy egy autó áll a buszmegálló közepén a járdán és leszállt hogy lefényképezze mint bizonyítékot. Amikor is odalépett hozzá a közeli Fornettis boltból 3 hapsi és elkezdek kurva anyázni. Ezt a sofőr megelégelve és mondta nekik hogy hívja a rendőrséget. A sofőr visszament a fülkébe a telefonjáért és akkor az egyik leköpte és jó nagyot rúgott a buszba.

Először kiérkezett 1 rendőrautó majd azok hívtak még párat. Annyi biztos, hogy aki támadt az valószínűleg be volt lőve. Mert a rendőrök előtt már ismert volt, mint drogos. Ezután a buszon maradt emberektől felvették a vallomást és egy nőt + a sofőrt mint tanú.

Hát ennyi lenne. Hát nem rugdalásos támadás, de azért ez előtt se kell szemet hunyni, mert sajnos az utóbbi időkben már nagyon sok incidens volt már a környéken.

Címkék: bkv budapest busz utas autó vezető észrevétel panasz brfk



 

Kommentek:

Krull,a harcizom 2009.03.21. 11:16:51

szép.remélem levetkőztetik a drogost a sitten.

Táptalaj 2009.03.21. 11:22:49

Ez releváns információ hogy drogos? Az ilyenek miatt van démonizálva ez az egész drog kérdés, összevissza keverik a szezont a fazonnal, szerintem egy "tiszta" ember is leköpte volna ha azért kerül címlapra mert 5 percre bement péksüteményt venni.

ARK-10 2009.03.21. 12:09:13

Normális, "tiszta" ember nem köpköd.. A köpködő állat vagy láma lehetett, vagy alkoholista, vagy drogos... A lámát nem bántanám...:-))

Jurtás 2009.03.21. 12:14:20

@Táptalaj: Bár nem ide való de órákig lehetne vitatkozni , hogy mitől és miért bűnöző a drogos. A legegyszerűbb kérdés , miből telik rá amikor mindenki arról sír milyen szarul keres.
Ami ide tartozik az a sok kretén taxis , autós aki a buszsávban várja az utast. Na meg a sok magától eltelt barom aki lusta vagy inkább nem tud parkolni és a 20-on méteres buszmegállóban dobja el az autót. Ki a tökömet érdekli miért ment be a boltba ? Az utasom a megállóban akar leszállni nem az úttestre, kíváncsi vagyok ha a Te párod nem tudna babakocsival le vagy felszállni ne agy isten sérülés lenne belőle akkor is ilyen elnéző lennél , hogy csak sütiért ment be ; vagy helyből letépnéd fejét,farkát a baromnak ???

Kesselring 2009.03.21. 12:32:53

Zajlik az élet szép városunkban, érint utast és BKV-st egyaránt.

MekkMester 2009.03.21. 12:48:09

@Táptalaj: Nagyon érzékenyek érint téged ez a drogos dolog.
Ha anyádat köpködné le, akkor azt mondanád, hogy: oké, rendben, hisz tesó! ???

Mesteri Margarita 2009.03.21. 13:31:29

Jó tudni, hogy nem csak Misi fotózza/videózza a szabálytalankodókat, hanem a buszsofőr is. Szeretném, ha rendőrfigyelő blogon kiderülne, ők is ott vannak.

Még mindig nem értem, miért nem lehet bekamerázni a buszokat (belül, rögzíti és 168 óráig megőrzi a felvételeket + elöl és hátul a szabálytalankodó autósokra, szintén rögzít és 168 óráig megőriz).

Volt szó erről is a blogon, ombudsmani "de igen, de nem!" szintig jutott a vita, azóta mi lett?

Ha annyira féltik a kedves utasok személyiséghez fűződő jogait, akkor dobjanak fel buszra rendőröket, akik a dugóban lepattannak a buszról és végigbüntetik a kocsisort (:

kéjenc 2009.03.21. 15:29:50

már nemazért,de ki a faszomnak képzeli magát a buszsofőr,ki ő hogy bizonyítson bármit is?ha valami gondja van hívjon rendőrt de semmi joga hogy fényképezzen.én is leköptem volna pedig életembe nem drogoztam

ARK-10 2009.03.21. 15:33:32

Köpködőket előállítani, kezüket/lábukat szilánkosra törni, koponyaüregükben található valamit leszívni (úgysem hasaználja a drogos állat!), buszvezetőt kitüntetni.

I-brahi 2009.03.21. 15:38:09

A buszvezető szerintem helyesen járt el, a drogos viszont nem lényegi információ. Ne démonizáljunk.

kovpeter 2009.03.21. 15:46:51

@kéjenc: ez hihetetlen, hogy valakinek az a leg fontosabb dolog a történetben, hogy a buszvezető fotózott. Az nem zavarja, hogy a paraszt gyökér a buszmegállóban parkol, hogy köpköd. Az nem! De, hogy a sofőr fotózott! Az számára főbenjárő bűn. Megáll az ész...

epres négercsók 2009.03.21. 15:47:36

A sofőr visszament a fülkébe a telefonjáért és akkor az egyik leköpte és jó nagyot rúgott a buszba.

Szegény busz! Biztos nagyon fájt neki az a rúgás :D

d.z. · http://masikmagyarorszag.blog.hu 2009.03.21. 15:48:13

kéjenc, táptalaj: ritka gyökerek vagytok, remélem egyszer rájöttök magatoktól, én inkább most nem indoklom.

Martian 2009.03.21. 15:54:12

@kéjenc: "de semmi joga hogy fényképezzen"

Bocs, de már nem abban a rendszerben élünk, ahol az ország tele volt "fényképezni tilos" táblákkal!

decoati 2009.03.21. 15:56:50

Leköpte a buszt, miközben a sofőr a fülkében kereste a telefonját? Mondd már...

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2009.03.21. 16:00:46

Tetszik, hogy végre valaki nem csak legyintett, hanem intézkedett, tanúk meg minden. Respekt...

Fényképezni meg mindenkinek joga van.

@Jurtás:

A drogossal mint meghatározással (szerintem) az a baj, hogy nagy ebben a témában a sötétség, és mindenki mást ért rajta. Egyáltalán nem minden "drog" kerül szörnyű sok pénzbe.
Nem minden veszélyes drog illegális, és fordítva is igaz: nem minden illegális drog rejt komolyabb veszélyeket. Teljesen különböző dolgok vannak egy kalap alá véve, ami kissé nehezíti a dolgok rendezését. Épp ezért túl könnyen osztogatható a drogos (=társadalom söpredéke) jelző.

kéjenc 2009.03.21. 16:02:44

jó nagy balfaszok vagytok,írtam,ha gondja van hívjon rendőrt de ne fényképezzen,benneteket is leköpnélek,és amilyen majmok vagytok szépen letörölnétek és hazamennétek

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2009.03.21. 16:20:09

@kéjenc: a köpködés jól megy neked, azt látjuk...

kispista 2009.03.21. 16:25:21

Színvonalas kommentek! Köcsög a buszsofőr mert fényképezte a szabálytalankodót, megérdemli ha megverik. Köcsög a biciklis mert fényképezett, verjük meg őt is. Csak a szabálytalankodók ártatlanok, ugye? Mert a buszmegálló közepén jó dolog parkolni, az utas meg ugorja át a kocsit?

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.03.21. 16:26:18

d.z. · masikmagyarorszag.blog.hu 2009.03.21. 15:48:13
kéjenc, táptalaj: ritka gyökerek vagytok,"

a stílus maga az ember, ugye? :D

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.03.21. 16:27:20

kispista 2009.03.21. 16:25:21
Köcsög a biciklis mert fényképezett, verjük meg őt"
ha igaz a post, akkor őt már nem kell! ez FONTOS!!!!

nyalógép 2009.03.21. 16:31:50

Először is közterületen, vagy nagy nyilvánosság előtt bárki bárminemű engedély nélkül fotózhat. Másrészt meg nehogy már a szabálytalankodónak álljon már feljebb egy közfeladatot ellátó emberrel szemben!

efes · http://asanisimasa.blog.hu 2009.03.21. 16:38:11

Mondjuk, ha valaki látott már valóban belőtt drogost, az tudja, hogy az ilyen nem köpköd, nem rugdalózik, hanem önmagába roskadva épp hogy él. Mármint, kívülről, persze, ha az a lövés arany, akkor már belülről se. A lényeg, hogy egy belőtt drogos inaktív a külvilág számára.

efes · http://asanisimasa.blog.hu 2009.03.21. 16:41:01

Agresszív taplókból viszont jó sok van,. elég csak az ilyen blogok kommentelőit olvasgatni. Ezek alapján csoda, hogy ma magyarországon valaki még ki mer menni az utcára. Hál'stennek azért 99,9%-ban ez mind csak ostoba szókarate szánalmas hangemberek között.

kéjenc 2009.03.21. 16:52:21

buszvezető milyen közfeladatot lát el?közalkamazott is talán?szánalmas.a buszvezető 1 sofőr mint az ifás a taxis meg én vagy bárki más.az ilyen buta parasztok mér szólnak hozzá?3x írom,ha szabálytalanságot lát hívjon rendőrt,de nem tarhatja ott a szabálytalankodót,és nem is fényképezhet,ha meg fényképez törölje a csulát

tátrás 2009.03.21. 16:55:24

Már elnézést, de ez a hír csak a tudatlanoknak hír. Naponta megtörténik, hogy a munkáját végző BKV-st (legyen ellenőr, sofőr vagy munkába menő egyenruhás kolléga) leköpik mindenféle bunkók. Aki ezen meglepődik, az nem ismeri a tisztelt utazóközönséget, a való világot. Szánalmas. amikor hasonló dolgokról írtam, akkor valahogy senkinek sem tűnt fel, hogy ilyeneket élünk át, csak azzal jöttek a kedves kommentelők, hogy sajnáltatjuk magunkat. Fel kéne ébredeni...

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2009.03.21. 16:56:41

@kéjenc: "már nemazért,de ki a faszomnak képzeli magát a buszsofőr,ki ő hogy bizonyítson bármit is?"

Nem bizonyít, bizonyítékot gyűjt az utólagos bizonyításhoz. Nincs szintaktika-szemantika órátok az oviban?

Remélem, a sofőrt a közlekedési szabálysértésen túl megbüntetik tettleges becsületsértéssel is, megfejelve azzal, hogy a sértett közfeladatot ellátó személy volt.

tátrás 2009.03.21. 17:01:26

kéjenc, ostoba vagy. Legalább nézz utána a közfeladatot ellátó személy fogalmának.
Ide tartozik pl."a közforgalmú tömegközlekedési eszközt működtető gazdálkodó szervezetnél végrehajtó vagy biztonsági szolgálatot ellátó személy, továbbá a közúti személyszállítási szolgáltatást végző más személy (pl.:MÁV jegykezelő, postai kézbesítő, taxis, MÁV sorompóőr)" Szerinted ide nem tartozik bele egy BKV-s buszsofőr???

Februar18 (törölt) 2009.03.21. 17:04:44

"annyi biztos, hogy aki támadt, az valószínűleg"... ja, annyi meg valószínű, hogy aki támadt, az biztos...

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2009.03.21. 17:05:13

@tátrás:

Ha te azt mondod, hogy "ilyen az utazóközönség" akkor én meg egy szemét BKV-s alapján azt mondom, hogy az összes BKV-s megérdemli, hogy leköpjék.

Mi alapján általánosítasz? Én emelem ki minden bejegyzésnél, hogy csak néhány hülye BKV-s van, a többi tök rendes, te meg néhány hülye utas alapján minősíted az összes többit?

nyalógép 2009.03.21. 17:05:43

kéjenc! Már bocsánat de a buszsofőr az emberek testi épségéért is felel, őt veszik elő ha emiatt eltörik valakinek a lába, hogy mit keresett ott miért nem a megállóban állt! Ha rendőrt hív, mire kiérnek már lehet eltűnik az autós. Rendőrök meg azt mondják miért nem fényképezte le. Nem te voltál véletlenül az az autós?
Még egyszer mondom közterületen egyébként is bárki fényképezhet engedély nélkül, ez nem bűn.

kéjenc 2009.03.21. 17:06:23

máv sorompóőr meg jegykezelő?wehehehe
honnan idézel te idióta

pink a floyd 2009.03.21. 17:14:48

Ezért nem lennék jó buszvezető, az összes ilyen köpködő meg egyéb fallikus szimbólumot úgy tolnám arréb a
'csába, hogy csak úgy törne a kocsija.

BKV - Önnek megyünk 2009.03.21. 17:40:51

viszont pozitiv hogy a rendorok kijottek es intezkedtek

igy kene ezt mindig

Táptalaj 2009.03.21. 17:54:14

@Comandante en Jefe: ott a pont, meg valahol láttam hogy a belőtt ember nem hogy köpköd, járni se nagyon tud :D
gondolom ezt a posztot is valami ultra jobboldali keresztény f*sz írta és amint meglátta hogy isten báránya milyen ideges rögtön drogra gondolt.
Gondolkodjatok emberek, a kávé is drog!!
peace\/

kobalt 2009.03.21. 18:13:16

Rosz helyen állt a Fornetti bolt

FaZon 2009.03.21. 18:34:37

@kéjenc:
Miért ne fényképezhetne?

ENDRE 2009.03.21. 19:40:28

@kéjenc: hol olvastad, hogy a buszsofőr ott tartotta a köpködőt? Milyen törvény tiltja ilyen esetben a fényképezést?
...erre szokták mondani, hogy a többi stimmel.

kacsa. 2009.03.21. 20:29:32

@Táptalaj: "a kávé is drog" Sőt, ha szó szerint vesszük, akkor a csipkebogyó is az (mint a gyógynövény hatóanyagban leggazdagabb része...) :P. De a szövegből szerintem sejteni lehet, hogy a levélíró illegális kábítószerre gondolt.

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2009.03.21. 20:54:19

@kéjenc: Btk., te valóban idióta. Nesze egy kivonat: hu.wikipedia.org/wiki/Közfeladatot_ellátó_személy_a_Btk._szerint

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2009.03.21. 21:00:42

(Kéjenc már azért nem válaszolgat, mert nem tud. Hála a moderációnak).

Úgy tudom (épp néhány napja került elő) hogy a buszvezető csak a vezető fülkében közfeladatot ellátó személy. Azon kívül (tehát utastérben is) normál ember.

Ha ez tényleg így van, akkor ez ellen kellene tenni valamit. A munkakezdéstől a műszak végig legyen Közf.ell.személy.

Londoni Buszsofor Srac 2009.03.21. 21:15:53

a buszvezeto miert jatsza a host?
orulhet hogy csak lekoptek es a feje helyett csak a buszba rugtak!

Alljon meg a megalloba, szolgalja ki azt, es anyazzon a bajsza alatt, majd uzsgyi, tovabb.
Ha nagyon bizseregnek a zsigerei akkor hivjon policajt.

ennyi lenne a dolog, nem tobb.

Elso szabalyok kozt van hogy NEM TESZEM KI MAGAM TAMADAS VESZELYENEK.

O kitette a valagat ennek, tehat kuss, es telleg o lehet a legboldogabb, mert meguszta.

ARK-10 2009.03.21. 21:23:49

" BKV figyelő · bkvfigyelo.blog.hu 2009.03.21. 21:00:42
(Kéjenc már azért nem válaszolgat, mert nem tud. Hála a moderációnak).


Köszönöm a normális emberek nevében!!

Londoni Buszsofor Srac 2009.03.21. 21:25:47

Akarki akarmit mond, es akarmekkora troger szenny volt az autos, ez nem az az ugy, amikor a buszsofornek bizonyitekot kellene gyujtenie, vagy be kellene avatkoznia akarmibe is.

A kocsis helyeben enis elkuldenem az anyjaba ha nekem ott pattogna a kamerajaval, hisz semmi koze hozza, nem o az intezkedesre jogosult szemely, tehat a dolog ugy jon le, hogy:

en szabalyt sertettem a parkolasommal, o viszont szandekosan BELEMKOT, bekostol, jatsza a nagylegenyt, pattog, kakaskodik, ugral, stb. , de milyen alapon??????

Ezesetben a buszsofor farok volt es kesz. :)

Londoni Buszsofor Srac 2009.03.21. 21:28:27

Ja, az autos is kozfeladatot ellato szemely, hiszen az autojan at kell masznia a koznek, igy a feladatot feladta

Londoni Buszsofor Srac 2009.03.21. 21:36:32

Ez a Kejenc nem a torottszarnyu angyal alteregoja veletlenul?? :))

tátrás 2009.03.21. 21:43:26

@BKV figyelő: pardon, itt némi félreértést gyanítok. meg sem fordult a fejemben, hogy minden utast egy kalap alá vegyek, hiszen pontosan tudom, hogy csak kis részük deviáns. Lehet, hogy szerencsétlen volt a megfogalmazás, ezért mindenkitől, akinek nem inge, elnézést. A szánalmas az, hogy a figyelőre írogatók jó része (akinek nem inge...) a bkv-s sztrájkot kitárgyaló témában azt vágta a fejemhez, hogy sajnáltatom magunkat, mikor leírom, hogy milyen körülmények között dolgozunk, aztán mikor születik egy téma, ami erről szól, akkor szinte az jön le, hogy ez egy rendkívüli dolog... Áh, minek tépem a billentyűket...

Londoni Buszsofor Srac 2009.03.21. 21:45:41

csak most olvastam a tobbi hozzaszolast.

mit vagytok ennyire kiakadva a drogos dolgon?

Ahogy |Figyelo is irta, miert altalanositani?
ugyanugy nem lehet drogosokat altalanositani.
ismerek olyat is akinek van diplomaja, es ugy eszi a drogot mint kissrac a cukrot.

az egesz drogos dologrol akik lofaszt se tudnak, csak a baratok koztbol lattak meg fuvest ( Vili bacsi bepogacsazasa anno), meg a mediabol hallanak ilyen-olyan kamu szart, azok inkabb ne foglaljanak allast ebben a kerdesben, hisz fogalmuk sincs a mai valosagrol.

A lenyeg hogy ne altalanositsunk, drogosoknal se, es ebben a sztoriban a drogozas tenye teljesen elhanyagolhato, bar erre erdekes sokan raugrottak...

ARK-10 2009.03.21. 21:52:48

" tátrás 2009.03.21. 21:43:26 "

Nem, ne minden utas deviáns.. Én utasként csak csodálni tudom azt a tolarenciát, amivel a járművezetők többsége rendelkezik! Nem dobják le a büdös, alkoholista csöviket, a jegy nélkül utazó, undort keltő cigányokat és időnként még a zacskóból szipuzó, "londomi buszsofor srac" hányadékait is eltakarítják... Kérdem: MIÉRT?? Miért kell elviselnünk a fentebb említett undorító férgek jelenlétét azokon a vonalakon, melyek használatáért nem kevés pénzt fizetünk???

ARK-10 2009.03.21. 21:53:55

londomi=londoni

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2009.03.21. 22:00:02

@Londoni Buszsofor Srac: "en szabalyt sertettem a parkolasommal, o viszont szandekosan BELEMKOT, bekostol, jatsza a nagylegenyt, pattog, kakaskodik, ugral, stb. , de milyen alapon??????"

Azon az alapon, hogy az ő munkáját akadályozták a közlekedési szabálysértéssel. Állampolgári jog és kötelesség a szabálysértésekről/bűncselekményekről tájékoztatni a hatóságot és segíteni a munkájukat, pl. bizonyítékok gyűjtésével. Hogy az elkövetők hogyan szoktak reagálni és a hatóság hogyan szokott eljárni, az a jogbizonytalanságnak a következménye, aminek meg a rendfenntartó szervek valószínűleg szándékos lezüllesztése mellett az az oka, hogy az állampolgárok nem állnak ki a jogaikért.

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2009.03.21. 22:21:41

@kéjenc: Ember! Hogy a fenébe várod el hogy bármennyit is javuljon a közbiztonság amikor a tettesnek adsz jogokat? Igen, fotózza le! Nem nyúlt hozzá egy ujjal se! Ha fotóz, akkor van miről beszélgetni, van ügy, lehet megoldás. Nem a szabályosan közlekedő buszvezetőt kell leköpni!!!!!! Mi az h a tettesnek áll feljebb? Na ez az ami +ban felháborít!
Téged kéne leköpni, és hívni egy sereg buszvezetőt, h segítsen ebben.

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2009.03.21. 22:22:44

@efes: Elvonási tünet? Olyan előfordulhat, ha nem jutott hozzá még az aznapihoz.

Londoni Buszsofor Srac 2009.03.21. 22:24:26

ORK-10 !

most akkor en szipuzok vagy mi?
igen, hanytam mar buszon, de az piatol volt :)

Londoni Buszsofor Srac 2009.03.21. 22:25:12

Ork-10 = ARK-10

jajj, sajtohiba!

hulye pocs, mirol makogsz itt?

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2009.03.21. 22:27:11

@Londoni Buszsofor Srac: de mégis hogyan tegyünk valamit magunkért? Ne a tettesnek legyenek már jogai. Persze, eldönti, oké. De ha mondjuk 10 percig van a boltban a tettes, akkor az alatt az autó lazán lefényképezhető és rendőr hívható.

Londoni Buszsofor Srac 2009.03.21. 22:33:53

oe Forster/STA · sta.c64.org 2009.03.21. 22:00:02

itt arrol lenne szo, hogy az amit irsz, az szep es jo, de ne lepjuk tul a realis kereteket, es semmi ertelme martirkodni, mert az alapbol sutyerak emberek ( lasd aki beall pofatlanul a megalloba) szemszogebol ez ugy nez ki, mint amit fentebb irtam, hogy "kostolgatsz, kocsog?!", es ha nincs meg hozza a megfelelo hatalma a buszosnak, akkor inkabb maradjon kussba es nyelje le.
Ez nem a modja annak hogy eljarjon, legalabbis esszeru keretek kozt nem lehetseges hogy kiugrok egy kameraval a buszbol es klikkelem valaki autojat, ugy hogy nem is tudom ki tartja annak slusszkulcsat.

Jo, ha te lettel volna az a buszvezeto, akkor TE kiszalltal volna "intezkedni" ????
A torbeny megvedene, biztos, rohanna a vedelmedre, sot, ha meg a kocsog autos radtamad, es te elvered, akkor kend a hajadra a fotoidat, az allasod buktad, birosagi ugyed van, es ha te eros vagy, de a kocsis nem, csak annak erzi magat, akkor meg TE vagy bajban.
Pedig csak igazsagot akartal szolgaltatni.

lehet tevedek, de en biztos leszartam volna, ha nagyon gaz, akkor egy radio a diszpecsernek, aki majd intezkedik, ha lesz ra ideje es modja.

vege

Londoni Buszsofor Srac 2009.03.21. 22:41:38

Bandee!

mi a buszsofor dolga???

-vezetni a buszt
-betartani a kreszt es a ceg eloirt szabalyait
- szukseg eseten ertesiteni a kijelolt szerveket

innentol kezdve barki johet barmivel, a nagy faxt fogom elhagyni a fulket!
Ha a buszon incidens, verekedes van, mit csinalsz, ha te vagy a sofor?

a, kiugrasz es rendet teszel, aztan veres ruhaban vezetsz tovabb.
mosolyogsz, orulsz, mert lezuztal valakit, persze holnap mar nem is kellesz mint sofor, mert kirugtak

b, kise mozdulsz a fulkebol amig a veszelyes emberkek fent vannak, megteszel a fulkebol, zart ajtok kozt minden lehetseges segelykero intezkedest

c, leallitod a motort es veszvillogo, azt intezzek el, majd lesz valahogy. ha kuss van, tovabbmesz


itt kozlekedesbarat blogolok vannak tobbsegeben, de mindig azon vitaznak, hogy ki/mi a kozfeladatot ellato szemely es mien jogai vannak, de meg a mai napig nem jott ra senki innen, vagy csak nagyon kevesen tudjak a valaszt.
Szerinted az olyanok, akik a buson balheznak, tisztaban vannak valamivel is ebbol a temakorbol??

Londoni Buszsofor Srac 2009.03.21. 22:57:03

nincs benne a kollektiv szerzodesben, es senki ne varja el a buszsofortol, hogy egy esetleges "onboard", buszon torteno verekedos incidensnel az majd kiugrik es elintezi a dolgot.

1. a bkv szabalyzata ezt nem emliti
2. a munkaltato nem varhatja el egy ilyen posztban a testi ero/kenyszer alkalmazasat, illetve ahogy az ellenor se erhet hozzad, ugy a sofor sem tarthat vissza senkit, nincs joga hozza, es itt szemelyi szabadsag korlatozasarol lenne szo
3. ha van 3 gyereked, es az apjukat dulakodas kozben 2-3 honapra kivonjak a forgalombol, akkor anyut tuloraztatni fogod vagy kiulsz a Moriczra koldulni, hogy fedezd a kiesett osszeget?
4. a fotozas egy olyan folosleges rizikofaktor, ami semmikepp sem eri meg, hiszen nem leszel tole gazdagabb, kezfogast sem kapsz, be se nyalsz a fonoknel, a torveny sem fog gratulacios levelet kuldeni az emailedre, tehat foloslegesen kockaztatsz a semmiert!!!!
mindezek mellett semmit sem ersz el, hisz csinaltal 1-2 kepet, es a sofor max utolag kap egy idezest, nagy cucc.
hol az elrettentes, ami a tobbi elkovetot visszatartana a hasonlo jellegu szabalyszegesektol????


tok jo hogy eddig senki sem ertett egyet a velemenyemmel, de senki sem irta, hogy o hogy csinalna!!!

Londoni Buszsofor Srac 2009.03.21. 23:07:23

az incidensben reszt vevo sofort pedig a fonokei meg fogjak kerdezni, hogy tortent a dolog.
O azt mondja, amit Joe Foster:

"Állampolgári jog és kötelesség a szabálysértésekről/bűncselekményekről tájékoztatni a hatóságot és segíteni a munkájukat, pl. bizonyítékok gyűjtésével."

szepen hangzik, erre a fonok megkerdi: "es ki a fax mondta neked hogy szallj ki es fotozz?
ki a fax kert ra, hogy barmit is tegyel?
ugyanis ezzel a bkv-t szivatod, hiszen incedensbe keveredtel, kimaradt miattad 1 jarat, rendorsegi jegyzokonyv, miegyeb, ki kivancsi erre??
Vezess bazmeg, azer fizetunk, nem?
Senkit sem fog erdekelni a par megalloval arrebb varakozok kozul, hogy te bizonyitekokat gyujtogettel, es ok azert kesnek el a dolgukrol, mert te hulye voltal es szandekosan kerested a bajt!
Ismet mi lesz a sajtoban? A buszsofor verekedett a fornetti elott.
megin a bkv..."

es kinek lesz igaza?
A fonoknek. jogosan.

Figyelo, legalabb te szolj mar valami ertelmeset erre!

Londoni Buszsofor Srac 2009.03.21. 23:10:07

na mentem partyzni!

suket fulek, ertetlen szajhosok es klaviatura matyik, okoskak , zsebhokisok es olebek, biztos ugy van, ahogy ti mondjatok, en nem vitatkozom, en kerek elnezest.

csa

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2009.03.21. 23:17:20

@Londoni Buszsofor Srac:

Direkt nem szólok bele, nem akarok felesleges vitába belekeveredni. Nagyjából egyetértek veled. Nem kiszállni kell és fényképezni. Ezt megteszi valami civil, ha arra jár. Felesleges vitába keveredik ezáltal, és ahogy írod, kimarad egy járat.

Ha a csövest lerakni nincs idő, mert sietni kell, és a futó utasokat nem lehet megvárni, akkor fotózgatni sincs. Szóljon be a diszpécsernek, kérjen segítséget. A BKV és a BRFK elvileg együttműködik. Majd ők kimennek és intézkednek.

Bár a leköpésnek sem látom értelmét, szerintem felesleges volt. Odébb állt volna, és megkéri a sofőrt, törölje a képet. (Esetleg elnézést is kér, hogy oda állt).

Nem az autósnak adok igazat, mert a kurva anyját álljon be a megállóba, én csak a felesleges problémakereséssel nem értek egyet. A diszpécsernek kellett volna szólni, és segítséget kellett volna kérni.

Szerintem.

Londoni Buszsofor Srac 2009.03.21. 23:47:19

na, fasza, egyetertunk!

:)

BPI-962 2009.03.21. 23:51:53

@BKV figyelő: Ne haragudj, hogy ezt mondom, de szerintem ezzel, hogy nem moderálod normálisan a blogodnak a topicjait csak magadat járatod le 2. Ebből fakad az, hogy hagysz mindenkit egymás torkának ugrani ami szerintem inkorrekt... (ld. pl.: Pofán vágott a 225-ös sofőrje c. topic)

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2009.03.21. 23:56:41

@BPI-962: Kitiltottam. A hozzászólásait kénytelen vagyok bent hagyni, lássa az olvasó, hogy ilyen is van.

Egyes bejegyzéseket direkt nem moderálok. Beszéljék meg egymás között, hátha a két oldal egyszer majd egyetért. Véleményét senki ne fojtsa magába, ezért van a blog...

Jurtás 2009.03.22. 00:03:53

@Londoni Buszsofor Srac: Nem tudom mennyire takarja a neved a mostani vagy elmúlt munkahelyedet. De az elmúlt időben több poszthoz hozzászóltál és mindig más szemszögből láttad, azaz valószínűleg rég elszakadtál a pesti "miliőtől" .
A hozzászólások elején feltettem a kérdést ha a Te feleséged a gyerekeddel vagy az idős nagyszülőd sérülne egy ilyen helyzetben -ugye ilyen helyzetben sokat számít a járda 10-15 centis magassága- Te mit tennél ???
Egyébként a diszpécsernek szólni szó szerint szart se ér !!! Ugye bár a szó elszáll !
Meglepő módon a TR82-en az Erzsébet Kir-né útjánál a "példa mutató" megállóba belógó rendőrautót fényképeztem le - a palacsintázóban ebédeltek-. És az Uzsokinál már ott is voltak ! Nekik is elmagyaráztam ha 1-2 óra múlva bárki utasbalesetet jelent a Fődiszpécsernek szabálytalan utascsere miatt ( ugye a megállóba balfasz miatt nem fértem be ) nekem fényképem van arról miért hogyan végeztem a munkámat. Simán csak védem magam ! ! ! Tudom nehéz megérteni ezt a szitut olyannak ahol szent a buszsáv és nincs az a kretén aki a buszmegállóban parkolna le.
De ez demszkygrád ! ! ! Itt sajnos mindenki csak a jogait tudja ! Már az is sértés ha jegyet kérsz tőle vagy hogy a kutyájára szájkosarat tegyen , stb...

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2009.03.22. 00:38:43

@Londoni Buszsofor Srac: Gondolkozz már! Bejelenti a diszpécsernek, rendőrségnek, akárkinek, aztán 5 perc múlva az autós már ott sincs - na, nem a közeledő szirénák hangjára, mert a hatóság malmai olyan gyorsan nem őrölnek. Mi értelme volna bejelenteni, ha utólag semmi sincsen a kezedben, amivel bizonyíthatod, hogy ott akkor az történt? Na, ezért gyűjtesz bizonyítékot.

Itt a buszsofőr nem csak mint BKV-munkatárs vesz részt, hanem mint magánember, állampolgár is. Ha én utaztam volna a buszon, én is leszálhattam volna, fotózhattam volna, leköpethettem/megverethettem volna magam, kihívathattam volna a rendőrséget és tehettem volna feljelentést.

Az "intézkedés" szón való rugózást befejezheted, mert intézkedni a hatóság fog, a tanúvallomások, fényképek, audio-/videofelvételek és egyéb bizonyítékok alapján.

Mártírok mindig is volnak és mindig is lesznek. Ez egy kicsit túlzás, mondjuk, erre az esetre nézve, bár a köpködős fazon akár lehetett volna késelős cigány is, és akkor valóban súlyos/halálos kimenetelű lehetett volna az eset. Szomorú tény azonban, hogy míg a jó emberek (bármit is értsünk a "jó" alatt) mindig többségben vannak, ha a kevés rossz kerül uralomra, a jók közömbössé válnak, és hagyják tovább pusztulni a környezetüket szellemi-erkölcsi-anyagi értelemben.

Ahogy egy másik posztban megemlítettem, a magára hagyott készülék (busz) egyre jobban le fog romlani (sérülések, hibák keletkeznek rajta), és ha nem tartjuk karban, akkor a javítási költségek exponenciálisan nőni fognak. Ennek párhuzama az, hogy ha a jók közül senki sem áll ki a saját - de valójában gyakran az összes jó - igazáért, mert mindenki meg van félemlítve, akkor utólag nagyon meg fogjuk fizetni az egy menetben való rendberakást. Az ország leromlásának a közúti viselkedés csek egy szimptómája, de figyeld majd meg, hogy az egésznek milyen következményei vannak. Ha valóban Londonban vagy, túl fogod élni, de itt sokan nem fogják.

wpetya 2009.03.22. 01:06:55

@Táptalaj: A kocsinak semmi keresnivalója nincs a buszmegállóban!!
Nem a kocsiknak van kitalálva. Ha kell, igenis gyalogoljon a sofőr! Ne legyen lusta!

wpetya 2009.03.22. 01:12:40

@kéjenc: Ki a fa...nak képzeli magát az autós, hogy fellülbírálja a kreszt? Igaza van a buszosnak! Én feltenném a bunkókat a netre is. Had köpködjék azok, akiket szivat.

wpetya 2009.03.22. 01:26:02

Volt a lakhelyemnél egy taxis, aki mindig a buszmegálló végében várta az utasait, de úgy, hogy a szóló busz nehezen tudott beállni a megállóba. Egyszer jött egy beugró csuklós, és megállt mellette, mivel nem fért be a majom miatt. Mikor kiindult, mivel rögtön kanyarodnia kell a megálló után, szépen végighasította a taxi oldalán a bal elejét. Többet nem állt oda... Úgy látszik csak ebből értenek a buták.

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2009.03.22. 09:38:49

@Joe Forster/STA: A buszsofőrnek semmit nem kell bizonyítania, mert nem történt bűncselekmény. Ha ő valamit bizonyítani akar (de mégis mit?) akkor bőven elég, ha a fülkéből lefényképezni.

Ő nem bizonyítékot akart fényképezni, hanem fel akarta magára hívni a figyelmet, hátha az autós észreveszi magát. Civilként ilyet én is csináltam a Kelenföldi pályaudvaron.

Az egyik boltos mindig a villamosmegállóba parkol, és direkt úgy fényképeztem le a kocsiját, hogy lássa mit csinálok. Ő szó nélkül kijött, és odébbállt, még csak be se ugatott nekem.

A vezető is hasonlót akart, csak nem tudta, hogy a busz vezetője egy állat, így keveredett teljesen felesleges vitába sajnos...

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2009.03.22. 09:43:23

@Jurtás: Pontosan ezt mondjuk mi is. Ha a busz nem áll be megfelelően a megállóba (nem tud) abból komoly sérülés is lehet. A leszálló utas rosszul lép, elesik, stb...

Éppen ezért nem kell felvenni a harcot a hülyével. Nem kell magánakcióba kezdeni. Szólni kell az illetékeseknek, fel kell írni a rendszámot (fülkéből esetleg lefényképezni) és bemondani a hangosba, hogy a

"Jármű nem tudott a megállóba beállni. Kérjük fokozottan figyeljenek a le- és felszállásnál"

Ezt a Volvon is be szokták mondani, amikor hasonló gyökerek miatt nem tud rendesen beállni a megállóba a busz.

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2009.03.22. 13:30:35

@BKV figyelő: Valószínűtlennek tartom, hogy egyetlen, ki tudja, milyen távolságból és minőségben készített fénykép bizonyíték volna. A szabálysértés (valóban nem bűncselekmény, de ez szerintem itt lényegtelen) tényét akkor tudod rögzíteni, ha körbejárod az autót, több fotót készítesz, és figyelmet fordítasz arra, hogy lássék 1) a rendszám, 2) az autó összes ismertető jele, 3) a környezet (hol történt, mik/kik álltak a környéken), 4) nagyságrendileg az időpont (reggel/délben/este).

Londoni Buszsofor Srac 2009.03.22. 17:50:44

oke de miert kell a meg sem tortent balesetrol bizonyitekokat szerezni????

akkor fotozzon , jogosan, ha baleset tortent, de az mar egy teljesen mas eset.

az intezkedes szon direkt lovagoltam, hiszen pont ez az, intezkedni a buszsofor nem tud.

en befejeztem, annyit fotoztok amennyit akartok, de tegyetek a fejetekre egy celtablat is, es 10 millasnal olcsobb kocsit ne fotozzatok, de a legjobb kep a piros zsigulikrol keszitheto ;)

Atro · http://keresemaparom.freeweb.hu 2009.03.22. 17:52:07

@Táptalaj:
"Ez releváns információ hogy drogos? Az ilyenek miatt van démonizálva ez az egész drog kérdés, "

-Mi az, haver, talán te is érintett vagy a drog kérdésben, ezért vagy ilyen érzékeny a témára? :-P

Atro · http://keresemaparom.freeweb.hu 2009.03.22. 17:54:29

@kéjenc:
"már nemazért,de ki a faszomnak képzeli magát a buszsofőr,ki ő hogy bizonyítson bármit is?ha valami gondja van hívjon rendőrt de semmi joga hogy fényképezzen.én is leköptem volna pedig életembe nem drogoztam"

-Te sem sűrűn vagy normális, az biztos. Először is, talán illene tisztában lenned olyan dolgokkal, mi szerint a közterületen mindenki azt fotóz, amit csak akar.
Másrészt ha történik egy szabálysértés vagy bűncselekmény amely során megvádolnak valakit, azt rendszerint bizonyítékokkal kell tudni alátámasztani, és nem pedig bemondásra megy a vádaskodás. Leülhetsz, egyes.

pengusz 2009.03.22. 17:54:35

@ARK-10:
"Köpködőket előállítani, kezüket/lábukat szilánkosra törni, koponyaüregükben található valamit leszívni (úgysem hasaználja a drogos állat!), buszvezetőt kitüntetni."

"Köszönöm a normális emberek nevében!! "

Kis ellentmondást vélek felfedezni :D

Persze az első idézettel egyetértek :D

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2009.03.22. 18:41:12

@Londoni Buszsofor Srac: "oke de miert kell a meg sem tortent balesetrol bizonyitekokat szerezni????"

Milyen baleset? Buszmegállóban megállni tilos, járdán megállni - erre utaló megengedő tábla nélkül - tilos. Ezek már önmagukban is szabálysértések, le kell róluk szoktatni a közlekedőket.

Jurtás 2009.03.22. 21:15:58

@Londoni Buszsofor Srac: Már megint a máshol lakás,élés !
Kedves városlakók ! Az elmúlt 3 hónapban 5 j.vezetőt jelentettek fel utólag !!!
És pontosan ilyen miatt. Az idős ember , otthon lévő kismama haza ment és jó szomszéd,unoka,stb felhomályosította , hogy balesetjelentéssel le lehet húzni a BKV-t és a biztosítót. Ja hogy közben,miatta jó néhány munkáját végző embert meghurcolnak ???
Mint a posztokon látjuk van jónéhány önelégült pöcs akit ez nem érdekel.
Szóval üzenem Londonba ( IS ) INTÉZKEDÜNK , MAGUNKAT VÉDJÜK !!!

BPI-962 2009.03.22. 21:46:03

@Jurtás: Hát nem egy és nem is kettő ----..----

pengusz 2009.03.23. 06:53:44

@Jurtás:
Sajnálom azokat a kollégáidat, akiket nem saját hibájukból (hanem pl. egy harmadik fél faxsága miatt) jelentenek fel. Sajnos, akiket tényleg ki kéne vetnie magából a bkv-nak, azok megússzák, és tovább garázdálkodhatnak :(

Londoni Buszsofor Srac 2009.03.23. 13:47:11

jurtas sok sikert hozza!!

ugorj ki minden megalloba es fotozz!
panoramakepet csinalj, az a tuti!

Es el lehet londont felejteni, az csak a fantazianevem, vegyetek ugy, ok?

Londoni Buszsofor Srac 2009.03.23. 13:54:18

jurtas!

a bkv fizet az utasnak hogyha felszallaskor megserul.
ezesetben viszont oda kell mennie a soforhoz, elmondania a panaszat, es jegyzokonyv meg adatok.
nem eleg akkor fotozgatni, hogyha az utas panaszkodik?
akkor a dolog egyertelmu, enis korbefotoznam a kocsit meg a helyszint, igy a kepek bizonytekkent szolgalhatnak.
ha meg az utas utolag panaszkodik, akkor bizonyitsa be hogy o a te jarmuveden serult meg.

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2009.03.23. 14:16:06

@Londoni Buszsofor Srac: Megismétlem, amit mondtam: (elég nagy) részben a közönytől vált ez az ország olyanná, amilyen.

Selkath 2009.03.23. 20:15:17

Úgy látszik, hogy aki Londonban buszsofőr, az Magyarországon nem lett (lehet) sikeres ember... A drogos meg drogos! A füvestől a durván szúró herkásig, meg a terjesztőig, mindegyiket irtani kéne intenzíven! A drogos nem ember!