BKV-Figyelő

Elég volt! Szombattól bliccelek!

BKV figyelő.hu

2009.06.02
07:10

Na nem én fogok bliccelni, hanem egy olvasóm. Mégpedig azért, mert megelégelte, hogy a BKV a befizetett pénzt hülyeségekre költi. Az utazási körülmények egyre rosszabbak, szignálra és szlogenre ilyenkor is van pénzt. Részletek a levélben:

Kedves BKV-figyelő!

Indulása óta olvasom a blogot és nekem nagyon tetszik. Engedjék meg, hogy most én osszam meg a történetem a nagyérdeművel.

Én egy 40 feletti kétgyermekes családapa vagyok a Duna jobb oldaláról. A családból 3-an rendszeresen utazunk a BKV-n bérlettel. Ez nekünk havonta 21150 forintunkba kerül. Nem kevés és lenne jobb helye ennek a pénznek, de tisztességesek vagyunk, megvettük mindig a bérletet. Vagyis úgy néz ki, csak vettem. A mostani bérletem még pénteken érvényes, és úgy néz ki nem veszek többet. Elég volt!

Most olvastam az újságban, hogy a BKV megint kiadott ötmillió forintot színészekre. Vagyis csak a hangjaikra, teljesen feleslegesen. Néhány hónapja szlogenre költöttek félmilliót. Az új szlogen szarra sikeredett, a cég nem is használja, ahogy a hangokat se mert azokat nem lehet használni a járműveken. És még mennyi pénz meg el így hülyeségekre… Sosem fogjuk megtudni.

Nem értek a közlekedéshez, de ennek a pénznek lett volna jobb helye is. Ezt a pénzt költhették volna takarításra, vagy bármi másra. Hogy visszajöjjön az ára ~1550 diákbérletet vagy ~19000 jegyet kell eladni. Ne az én kevés pénzemből tömjék a zsebüket a Kocsis barátai, ne az én pénzemet dobálják ki az Akácfa utcai székház ablakán. Ha ellenőrrel találkozom, megmondom neki, hogy nem fogom egy ilyen maffiát támogatni. Eddig fizettem becsülettel évekig, de betelt a pohár. Majd leszállok.

Tudom, hogy nem ez a megoldás, de ránk már nem hallgatnak, semmibe vesznek minket. És ezt egyre többen veszik észre, hogy bérletet venni felesleges, mert nem ránk költik. Egyre többen fognak majd úgy dönteni, ahogy én. Természetesen ha jót hallok a BKV-ról, megváltozik a vezetés hozzáállása, ismét megveszem majd a bérletet.

Egy volt fizető utas

komment komment Címkék: budapest bkv busz pénz utas panasz takarítás bérlet jegy bliccelés észrevétel

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása