BKV-Figyelő

Ellopták a bérletét, anyázott az ellenőr

BKV figyelő.hu

2009.10.06
13:50

Olvasónk frissen vásárolt bérletét valaki ellopta a villamoson. Csak akkor vette észre, hogy nincs meg, amikor ellenőrrel találkozott a 7-es buszon. Hiába mondta, hogy most vett bérletet, hiába mutogatta a nyugtát amit a bérletről kapott, az ellenőr csak k*rvaanyázott és büntetni akart:

Kedves BKV-figyelő!

Olyan történetet írok meg nektek, amit ha a blogon olvasnék valószínűleg én sem hinnék el. Tegnap lejárt a bérletem, munkába indulás előtt vettem újat a Nyugati pályaudvaron. Igazolványszámot nem írtam rá, csak betettem a bérletigazolványba a régi elé és zsebre tettem. Felszálltam a Combinora, majd a Blaha Lujza téren a 7-es buszra.

Kicsivel később ellenőr kopogtatta meg a vállamat, nyúltam a bérletért, de üres volt a zsebem. Egyből elkezdtem gondolkodni hová tehettem, átnéztem a zsebeimet, táskámat, de nem találtam. „Ezt ellopták” mondtam az ellenőrnek, aki jót kacagott ezen majd megkérdezte: -Tudja hányan mondták ezt ma már nekem? Bizonygattam neki, még a nyugta is megvolt, amit a Nyugatinál kaptam, de már kérdezte, milyen névre, címre írhatja a csekket. Szóváltásba keveredtünk, nem akartam büntetést fizetni ő nagyon akarta, hogy fizessek. Az előbb adtam ki 9400 forintot a szolgáltatásra, nem fogok büntetést fizetni inkább a Keletinél leszálltam, hogy majd ott veszek jegyet valahol. Ennek se igazán örült.

Az ellenőr maradt a buszon, onnan kurvaanyázott és mocskos csalózott körülbelül 200 ember előtt. Öltönyben voltam, aktatáskával, komolyan bliccelőnek nézett? Oké, hogy nem tehet különbséget két bliccelő között, de legalább annyi lehetne benni, hogy nem kiabál utánam ha leszálltam.

Szerintetek ilyenkor mi a teendő? Új bérletet nem fogok kapni a BKV-tól ezt tudom, én sem fogok másikat venni csak azért, mert valaki kilopta s zsebemből az újat. (Elég mély a zakó zsebe, ki nem csúszhatott). Mit tegyek?

komment komment Címkék: budapest bkv utazás büntetés ellenőr utas panasz bérlet jegy pénztár észrevétel

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása