BKV-Figyelő

Nem könnyű bérlethez jutni az Örsön

BKV figyelő.hu

2009.11.05
13:20

Nem könnyű bérlethez jutni, még akkor sem, ha olyan helyen vásárolnánk ahol több pénztár is van egymás mellett. Olvasónk 2-án szeretett volna havibérletet venni, de a pénztáros akinél sorban állt kifogyott a bérletből. Ezután átment a többi pénztárhoz, de mindenhol volt valami probléma:

Kedves BKV-figyelő!

Ehhez a poszthoz némileg kapcsolódó élményemet szeretném megosztani.

Tegnapelőtt (november 2-án) havibérletet szerettem volna vásárolni az Örs vezér téren. Körülbelül 10:25 magasságában érkeztem meg, és beálltam a metróbejáratnál levő jegypénztár előtt kígyózó hosszú sorba. Haladtunk is egy jó darabig, de még mielőtt sorra kerültem volna, a pénztáros közölte az előttem állókkal, hogy a bérlet elfogyott. A kérdésre, hogy akkor mit csináljunk, még ő válaszolt dühösen, hogy "Vegyenek jegyet".

A másik pénztár nem volt nyitva, a kis bódés jegyárusító pedig "áruátvétel" címszóval nem szolgált ki bérlettel senkit (jeggyel igen), pedig látható volt előtte az asztalkán a bérlet és a váltópénz is.

Visszamentem a buszállomásnál levő információs-és jegyárusító pulthoz, ami azonban 10:20 és 10:40 között technikai okok miatt zárva van - jelzem, eddigre már 10:45 volt. A buszállomás oldalánál levő jegystandosnál végül sikerült bérletet venni.

Kérdezem én, normális az, hogy hónap elején (konkrétan a november 1-i szünet után azonnal) egyszercsak "elfogy" a havibérlet? Hogy nem adnak ki? Hogy az 5 hely közül 2 zárva, és csak egy helyen lehet bérletet kapni a város egyik legforgalmasabb közlekedési csomópontján? Vagy el kellett volna mennem a HÉV-ig? Mintha könyörögnék, hogy ugyanmár, hadd vehessek bérletet...

Igen, vehettem volna jegyet, de talán érthető, hogy bérletvásárlás előtt/helyett nem akartam 300.-ot költeni, mikor az Astorián már vehettem volna bérletet. Szerencsére a problémám megoldódott, de mindeképpen kellemetlen volt, ráadásul emiatt az ide-oda rohangálás miatt még a munkahelyemre is késve érkeztem.

Üdv: B.F.

komment komment Címkék: budapest bkv utas panasz bérlet jegy pénztár észrevétel alvállalkozó kutyaól

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS