BKV-Figyelő

Több mint 600 alkalommal szállt metróra a rajzolt bérletével

BKV figyelő.hu

2010.02.03
07:10

Olvasónk több hónapja egy saját kezűleg gyártott bérlettel utazik a BKV járművein. A lent látható bérlettel eddig több mint 600 alkalommal szállt metróra, és közel ezerszer autóbuszra, villamosra. Eddig csak 12 alkalommal szúrt szemet az ellenőröknek és a biztonsági őröknek, volt olyan, aki diákigazolványt is kért mellé. Az utasnak természetesen van érvényes bérlete is.

Üdvözletem BKV-figyelő

Azért írok, mert végeztem egy bérlet ellenőrzési felmérést. Készítettem saját kezűleg egy bérletet, amit mellékelek is egy képen. Egy környéki bérlet alapján másoltam. A fémcsíknak látszó grafitolt rész: BKV Zrt. 1991 Környéki álló bérlet 2068-as érvényességi felirattal Ára 5 Ft Bucuresty-be (Bukarest) érvényes november 03-tól  augusztus 34-ig.  Ezzel a bérlettel több mint 600 alkalommal szálltam metróra és még legalább 900 alkalommal buszra/villamosra. Összesen 12 alkalommal vették észre. 4-szer a 2-es metrónál egy idős körülbelül 60 éves hölgy, aki még a diák igazolványomat is elkérte, hogy ellenőrizze és ekkor tűnt fel mellette az igazi bérlet. A többi az elől felszállós buszoknál.

Az egész ott kezdődött, hogy unatkoztam irodalom órán, mert mi mást csinálnánk suliba és ekkor rajzoltam ezt a bérletet. Osztálytársakkal kitaláltuk, hogy játszunk kicsit a kallerokkal, hogy megszívatjuk őket, mert úgy is észreveszik, mi meg majd előkapjuk az igazi bérletet és vigyorgunk.  De annyira megzavart minket, hogy gond nélkül jártunk-keltünk vele, hogy felmérésbe kezdtem.

Mostanra viszont meguntam, hogy ennyire szörnyű eredményeket szereztem, ezért abba is hagyom. Inkább jelentem az eredményt. Ha viszont változásokat látok, rögvest újra kezdem és összehasonlítom az eredményeket. Remélem sikerült felhívnom a figyelmet, hogy borzasztó ez az állapot. Majdnem meggyőztem magam, hogy nincs is szükség bérletre.

Itt szeretném kihangsúlyozni: Mindig volt nálam érvényes bérlet is, amikor az adatokat gyűjtöttem. 

Tisztelettel: Olird

komment komment Címkék: budapest bkv utazás ellenőr utas panasz bérlet jegy pénztár észrevétel biztonsági őr

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása