BKV-Figyelő

Megleckéztette a szabálytalankodó utast a villamosvezető

BKV figyelő.hu

2011.05.03
22:50

Olvasónk, Niki tegnap reggel a 2-es villamosra szeretett volna felszállni a Boráros téren, de ez nem sikerült neki. A villamoshoz a 4-es 6-os megállójából szaladt, és annak ellenére próbált meg felpattanni, hogy az indulásjelző már egy ideje szólt. Niki saját bevallása szerint rendszeresen így száll fel a villamosra, úgyhogy valószínűsíthető, hogy a villamosvezető így akarta megleckéztetni a szabálytalankodása miatt. Az odacsukást én személy szerint túlzásnak érzem, de ha a rendszeres szabálytalankodást figyelembe vesszük, talán jogos volt.

Tisztelt BKV-figyelő!

Szeretném Önökkel megosztani a mai napon történteket, ami mélységes felháborodást keltett bennem utólag. Ott, akkor csupán csak nagyon megijedtem. Időpont:2011.05.02-án reggel 8:25 Helyszín: 2-es villamos, Boráros téri megálló a Haller utca felé

Reggel a 4-6-os villamostól futottam le a 2-es villamoshoz amit láttam, hogy éppen jön. Szokásomhoz híven, az utolsó pillanatban a leghátsó ajtónál szerettem volna felszállni amikor a villamos már jelzett, hogy zárja ajtóit. (nem egyszer szálltam már fel a villamosra így, soha nem jelentett problémát a villamosvezetőnek 3 másodperccel tovább nyitva tartani az ajtót amíg beszállok) Sajnos ez ma nem így történt.

Éppen feltettem a lábam a villamosra és kezdtem volna felszállni, amikor a villamos vezető szó szerint rám csukta az ajtót, amiben a röhej csak az volt, hogy félig kilógtam a villamosról. Próbáltam kinyitni kézzel az ajtót ami nem sikerült (mondanom sem kell, hogy mindenki háttal állt nekem) ezért nagy ijedtemben a szatyromat kirántottam a kocsiból, azonban az egyik lábam ott maradt az ajtó közti gumiszegélynél. Mivel a cipőm is gumírozott volt, ezért a lábam alig tudtam kihúzni a villamos ajtaja közül amikor is elindult.

A vezetőnek eszébe sem jutott, hogy kinyissa az ajtót mikor látta, hogy először félig kilógok aztán pedig a lábam van beszorulva az ajtó közé.

Hál'istennek semmi bajom lett, csak a cipőm gumis orra bánta meg egy kicsit. Egyszerűen nem értem, hogy mire volt ez neki jó! Arra biztos, hogy engem iszonyatosan felbosszantson...

Most vagy nem látott (akkor minek van visszapillantó tükre) vagy egyszerűen csak lusta volt egy gombot megnyomni, hogy kinyíljon az ajtó.

Mindegy, most már kidühöngtem magam, de egyszer remélem valami hasonló eset történik a vezetővel is... (hátha megérti)

Maradok tisztelettel, N.B.

komment komment Címkék: budapest bkv levél villamos ajtó utas lépcső panasz vezető megálló felszállás odacsukás indulásjelző

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása