BKV-Figyelő

Rendszeresen bántalmazzák az utasokat 18-as villamos vonalán dolgozó ellenőrök?

BKV figyelő.hu

2011.05.30
17:20

Kedden este ?Idős nőkkel keménykedtek a BKV-ellenőrök? címmel publikált bejegyzésemben arról írtam, hogy a 18-as villamos vonalán egy ellenőr csapat utasokkal kötekedik, és a testi fenyítés, bántalmazás sem ismeretlen számukra. Egy másik olvasónk is találkozott feltehetően ugyan azokkal ellenőrökkel. Akkor egy 25 év körüli lányt bántalmaztak, majd amikor olvasónk közbelépett, az ő zakóját elszakították. Részletek a levélben:

Tisztelt BKV-figyelő!

Felhívták a figyelmemet az egyik bejegyzésre (Idős nőkkel keménykedtek a BKV-ellenőrök). Szerintem ezekkel az ellenőrökkel találkoztam a tegnapi napon 24-én 8:45 kor a Mikó utcai 18-as villamosmegállóban, ahol egy fiatal 25 év körüli lányt rángatott ez a 195-200cm magas fekete rövid hajú ellenőr, aki többszöri felszólításomra sem hagyta abba. Majd ezek után kiszabadítottam a lányt a keze közül (a lányon lévő csellótok pántjánál rángatta őt) és utána felém kapott, megrántotta az öltönyöm zakóját az ingemmel együtt, minek következtében elszakadt az ingem. Az azonosítóját többszöri kérésemre sem adta meg, ezért csak személyleírás alapján tudtam az esetet jelenteni a BKV ügyfélszolgálatánál.

Ketten voltak, egy kb. 195 cm fekete rövid hajú széles testalkatú hosszúkás arcú 35 év körüli férfi és egy alacsony rövid szemüveges 50 év körüli nő. A következő villamosmegállóban (Dózsa György tér) már ott voltak (én gyalog mentem), ekkor már hárman, egy kopaszodó 180cm magas kb. 120-130 kg-os cigány kinézetű ellenőrrel kiegészülve.

Szerettem volna az ellenőr kedvét ugyan elvenni a további kötözködéstől, de hivatalos személy elleni erőszak vádja nem ér meg nekem annyit, hogy kezet emeljek egy ilyen embernek nem minősülő aljas söpredékre.

Felháborítónak tartom, hogy fiatal lányokat fizikailag bántalmazzon egy idősebb férfi, pláne, hogy egy ellenőr egy utast.

Mellesleg a lánynak volt bérlete, csak sietett volna... Sajnos rendőrségi feljelentést nem tettem, pedig ezek szerint kellett volna! Remélem történik valami az ügyben.

komment komment Címkék: budapest bkv villamos ellenőr utas panasz válasz bérlet jegy ellenőrzés bántalmazás észrevétel 18-as villamos

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása