BKV-Figyelő

Eltávolították a szolgálati helyéről a gyerekekkel keménykedő biztonsági őrt

BKV figyelő.hu

2012.06.15
23:21

Olvasónk, P.M. májusban amiatt írt nekünk illetve a BKK-nak panaszt, mert a fiát és kísérőjét a Fogaskerekűre nem akarták felengedni. A Városmajornál ellenőrzést végző biztonsági őr szerint ugyanis a díjmentes utazást biztosító MÁK igazolvány nem azért van, hogy ők…

Tovább

komment komment Címkék: budapest bkv utas panasz válasz észrevétel biztonsági őr fogaskerekű bkk

BKK: Csuklós autóbuszok közlekednek szombattól minden hétvégén a Havanna lakótelepre

BKV figyelő.hu

2012.06.14
18:46

Május 18-án publikált bejegyzésünkben Benedek nevű olvasónk arra panaszkodott, hogy hétvégente rendszeres az utaslemaradás a 136E busz vonalán. A BKV-figyelő a bejegyzés publikálása után megkereste a Budapesti Közlekedési Központot is, ahonnan ma az alább olvasható közleményt…

Tovább

komment komment Címkék: közlekedés bkv busz közlemény menetrend panasz válasz észrevétel szóló csuklós bkk

Szakadó esőben várakoznak az utasok a repülőtér 1-es termináljánál

BKV figyelő.hu

2012.06.14
14:48

A Liszt Ferenc repülőtér 1-es termináljának bezárása után a BKK az épület elől áthelyezte a 93-as busz megállóját az "A" portához. A probléma ezzel csak annyi, hogy az új helyen nincs fedett utasváró, emiatt a 30 perces követéssel közlekedő buszokra a szabad ég alatt kell…

Tovább

komment komment Címkék: közlekedés bkv busz menetrend bud ferihegy utas panasz észrevétel váró bkk

BKK: A Köki Terminál beruházója felel a mozgólépcsőkért és a liftekért

BKV figyelő.hu

2012.06.13
14:29

Június 4-én "Hetek óta nem működik a mozgólépcső Kőbánya-Kispesten" címmel megjelent bejegyzésünkben egy olvasónk arra panaszkodott, hogy a BKV hetek óta képtelen megjavíttatni a KÖKI metróállomáson lévő mozgólépcsőt és a buszpályaudvarhoz tartozó liftet. A bejegyzésre…

Tovább

komment komment Címkék: hiba bkv utas válasz lift észrevétel műszaki hiba köki mozgólépcső bkk

BKK: Hibázott a forgalomirányító diszpécser

BKV figyelő.hu

2012.06.12
10:37

Múlthét pénteken "Fél órát vártak az utasok a 85-ös buszra" címmel megjelent bejegyzésünkkel kapcsolatban a BKK vezérigazgatója vizsgálatot rendelt el, melynek nyomán megállapításra került, hogy a BKK diszpécsere hibázott, amikor nem csoportosított át autóbuszokat a 85E…

Tovább

komment komment Címkék: közlekedés bkv busz késés menetrend utas panasz válasz vizsgálat észrevétel bkk

Csak nyelik a pénzt a BKK jegyautomatái

BKV figyelő.hu

2012.06.11
13:24

Biztos van köztetek olyan, aki pórbált már meg BKK (BKV) jegyautomatából jegyet venni. Én régebben többször is próbálkoztam, de sose jártam sikerrel. Vagy egyáltalán nem működött a gép, vagy egyszerűen elnyelte a bedobott pénzt, és cseszett jegyet adni. Néhány évvel ezelőtt…

Tovább

komment komment Címkék: budapest hiba bkv utas panasz bérlet automata jegy pénztár észrevétel bkk

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása