BKV-Figyelő

Meghúzta a kocsit a BKK-busz. Mi a teendő?

Király Dávid

2013.07.09
13:58

Maga elé engedte a Széll Kálmán térnél az 5-ös buszt olvasónk, de a busz sávváltáskor meghúzta András kocsiját, s csak később derült ki, hogy némi kárt is okozott. Olvasónk nem írta fel a busz rendszámát, ugyanakkor az eset tisztázása a buszt üzemeltető VT-Transmannak is érdeke, hiszen valószínűleg az autóbusz is megsérült.

Tehetetlenségemben írom le a mai (2013. július 4.) esetemet. 17:20-kor a Széll Kálmán térről haladtam a Krisztina körút felé. A Csaba utcai kereszteződés előtt lelassítottam és megálltam, hogy az 5-ös csuklós busz el tudjon menni az Attila út irányába.

cit5osbusz.jpgIllusztráció: BKK/Facebook

A csuklós busz a jobbra kanyarodó sávból elhaladt előttem a középső sávba, de közben meghúzta a kocsim jobb elejét. A busz mozgásán látszott, hogy nem érzékelte az ütközést.

Megnéztem a kocsimat, a karosszéria első ránézésre nem deformálódott. Előjegyzésre mentem orvosi kezelésre, időpontra, másrészt úgy gondoltam, méltánytalan lenne egy ilyen ügy miatt Buda egyik csomópontján hatalmas dugót okozni.

Később tapasztaltam, hogy a jobb oldali radarvédelem nem működik. Az orvostól hazatérve kb. 25 perc alatt sikerült valakivel beszélni, aki csak arról tudott tájékoztatni, hogy helyszínelés és jegyzőkönyv nélkül esélytelen vagyok. A rendszámot nem tudom, de új világoskék csuklós busz volt. Tud valaki segíteni? 

komment komment Címkék: koccanás VT-Transman 5-ös busz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása