BKV-Figyelő

"Megbüntethetett volna, de nem tette"

Király Dávid

2014.01.10
14:55

Roppant bosszantó, amikor nem tudunk jegyet venni, kellemetlen, amikor emiatt pár megállót bliccelni "kell, de az igazán kellemetlen az, ha épp jön az ellenőr. Erikának azonban jó napja volt.

A tegnap (január 2. - a szerk.) történt eset reményre adhat okot, hiszen még létezik az ellenőrök között is olyan, akire nyugodt szívvel mondható, hogy emberséges.

32wiki.jpgFotó: Wikipedia/Maximix90

A Béke térről szerettem volna eljutni kisfiammal az Örs vezér térre, azonban január elsején lejárt a kisgyerekes bérletem. Gondoltam, veszek jegyet az újságárusnál, de nem tudott adni, mert a 2013-as jegyet leadta, de még nem kapott ideit.

Szerencsére olyan 32-es busz jött, amin lehet venni jegyet, így megnyugodtam, majd ott veszek, de a sofőr még nem tudott felvenni idei jegyet, a tavalyiból pedig nem adhatott. Tanácstalan voltam, mert valahogy el kellet jutnom olyan helyre, ahol vehetek új bérletet, de hogyan, ha nincs jegyem, és mi lesz, ha jön egy ellenőr? A sofőrrel is megosztottam aggodalmam, erre ő csak mosolygott, de végül felszálltam a buszra, lesz, ami lesz.

Néhány megállóval később pechemre ellenőrök szálltak a buszra. Odaért hozzám is az ellenőr, nem kerteltem, elmondtam, hogy előző nap lejárt a bérletem, hiába szerettem volna venni jegyet, nem tudtam. Ő elmosolyodott és elköszönt. Nagyon hálás vagyok a megértéséért, mert nyugodt szívvel megbüntethetett volna, de nem tette. Legyen mindenkinek ilyen jó tapasztalata!

komment komment Címkék: ellenőr bérlet jegy jó fej

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása