BKV-Figyelő

Negyedórás sorban állás - potyára

Király Dávid

2014.01.15
16:16

Van úgy, hogy az alvállalkozós bódénál elfogy a bérlet, de ezt akár ki is lehetne írni. Amália leveléből az is kiderül, hogy BKK és az alvállalkozói közötti együttműködés is lehetne rugalmasabb.

Január 6-án, kb. 13 óra körül (gondoltam elkerülöm az ebédidei tömeget) próbáltam megvásárolni az idei első bérletem a Keletinél. Nem szeretek lemenni a metróaluljáróban levő pénztárhoz, hacsak nem kell metróval utaznom, mert az egy komoly szélcsatorna - egyszerűen képtelenség sapka nélkül kibírni, mert a huzat szinte megskalpol...

jegypenztar_bkk.jpgFotó: BKK

Az aluljáró kijártánál levő bódénál is elég sokan (kb. 10 ember) álltak, de ezt választottam. Körülbelül 15 perc várakozás után arra figyeltem fel, hogy az előttem levő úr felemeli a hangját, szó szót követett, köztük a pénztárossal, amiből számomra az derült ki, hogy egy ideje elfogyott a havibérlet.

Ezt nem írták ki sehova, ezért láthatóan - ezt hallva rögtön szétszéledt a sor - elég sokan feleslegesen töltötték itt a drága időt. Mégis le kellett mennem, ahol régebben voltak pultok is a hivatalos pénztár mellett - most nem. Ott még két ablak/pénztár volt nyitva, de ugyanannyit álltam sorban, mint fent (ami kétszer annyinak tűnt a "kellemes" időjárás miatt.)

A pénztáros intelligensnek tűnt, ezért mikor odaértem, felvetettem, hogy fent elfogyott a bérlet, szerintem kellene átadniuk. Közölte, hogy az csak egy alvállalkozó, így nem tehetik meg.

Biztos vagyok benne, hogy a felszíni bódét mindenki a BKK-val azonosítja. Az említett úr is, aki a pénztáros arrogáns stílusára reagálva írt néhány kedves sort a panaszkönyvbe.

komment komment Címkék: pénztár alvállalkozó havi bérlet

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása