BKV-Figyelő

Buszsirató

BKV figyelő.hu

2008.02.27
14:33

Főpolgármester úr, Ön a színrelépésekor átvett majd 1900 darab, átlag 8 éves fővárosi autóbuszt, melyek közül majd 1600 naponta a pesti utcákat járta. Ma van a BKV-nak 1400, átlag 13 éves busza, és közülük 1150 megy ki naponta.

Főpolgármester úr !

Ön eltüntetett Budapest utcáiról 500 autóbuszt. Ön a buszok ritkításával, a zsúfoltság állandósításával biztosította, hogy aki 1990-ben csak a lépcsőn állva utazhatott, az 2008-ban is csak a lépcsőn állva utazhasson, ne jusson neki ülőhely. Nehogy kényelmesen érjen munkába vagy munka után otthonába. Mindent megtett annak érdekében, hogy a városi közforgalmú közlekedés szinonimája Budapesten a zsúfoltság, a késés, a csatlakozásmulasztás, a kosz legyen. Ön többet utazott külföldre - hivatalból - mint összes elődje 1873 óta együttvéve, mégsem tanult eleget más fővárosok példáiból. Amíg az Ön színrelépése előtt a BKV Európa több száz városi közlekedési társasága közül az első tíz legjobb városi közlekedési társaság közé tartozott, és az Akácfa utcában egymást érték az érdeklődő külföldi delegációk, addig ma az első ötvenben biztosan nincs benne, de lehet, hogy az első százban sem.

Ennyire koszosak még nem voltak Budapest utcái, megállói, végállomásai az elmúlt 60 évben. Évek óta nem festik újra a zebrákat, útburkolati jeleket, autóbusz- és trolibuszmegállók csíkozását. A megállóhelyek tábláit nem mossák, a kosz már rájuk ragadt, beléjük égette a nap. Egyes villamosmegállókat (vagy talán a többségüket) hetekig nem söpri senki. A villamospályák nyomvályúi őszi levelek törmelékeivel vannak tele tavasszal.

A levél az indexen folytatódik!

Tovább >>>


komment komment Címkék: budapest index bkv demszky levél ritkítás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS