BKV-Figyelő

Rés a szabályzatban?

BKV figyelő.hu

2008.05.05
08:48

Tisztelt BKV!

Amióta a budapesti tömegközlekedést használom, érvényes bérlettel rendelkezem a mai napig. Sosem felejtettem még otthon (máig), és soha nem lettem még büntetve, azonban egy érdekességre lettem ma figyelmes. Az új bérletük bevezetésekor a decemberi bérletem eltűnt, így kénytelen voltam az első utazásomkor (januárban) újat venni. Ez a bérlet a tárgyhó 4. napjától a következő hónap 3. napjáig érvényes. A következő hónapra szóló bérletem már pénteken megvettem, de mivel ez akkor még nem volt érvényes az asztalomra tettem. Szombaton Budapestre mentem, ahonnan csak vasárnap jöttem haza. Amikor hazaértem, akkor vettem észre, hogy vasárnap, már lejárt bérlettel utaztam, mert a másik az asztalomon maradt (a két bérletem látható a képen).



A kérdésem csak annyi lenne: Mit tehettem volna akkor, ha egy esetleges ellenőrzés során veszem észre, hogy nincs a pénztárcámban az érvényes bérletem? A bérletemet ugyanis utólagosan csak akkor mutathatom be, ha az a büntetés előtti nap is érvényes volt. Mivel a bérletet attól a naptól érvényes, így az azt megelőző napon nem lehet az. Mit tehet az az ember, aki hasonló módon jár mint én, de az előző havi bérletét nem őrizte meg? Hogyan bizonyítom be, hogy a bérletet nem a büntetés után vettem, főleg akkor, ha az előző havi bérletemet nem tartottam meg? A Szabályzati hiányosság miatt fizessek 3000 forint helyett 12000 forintot?

Várom megtisztelő válaszukat!

komment komment Címkék: budapest bkv bérlet bemutatás észrevétel

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása