BKV-Figyelő

Nem budapesti, akinél nincs egy darab vonaljegy

BKV figyelő.hu

2008.07.24
10:20

A BKV szerint egész Budapestet lefedi a hálózatuk, ezért elvárható, hogy mindenkinél legyen jegy vagy bérlet. Nem érdekli őket, hogy a pénztárak és az automaták kilométerekre vannak egymástól.

Tisztelt BKV-figyelő!
 
In medias res... 2008.07.18-án arra vetemedtem, hogy igénybe vegyem a BKV - nem éppen minőségi - szolgáltatását. Általában (mindig) autóval járok, de aznap nem volt kedvem parkoló helyet keresni és úgy gondoltam, gyorsabban megjárom, ha a tömegközlekedést választom.
 
Kint lakom Dunakeszi szélén, így a 122-es busz pont kapóra jött, hogy eljussak a metróig. Igen ám, de mivel nincs rá szükségem, nem tartok magamnál jegyet sem. Az adott környéken mindössze a villamos vezetők pihenésére szolgáló kis kőépület áll, jegyértékesítés nincs. Máshol sem. Jobb hiján felhívtam a BKV ügyfélszolgálati telefonszámát,  ahol - legalább egy havibérlet fele elment számában - majd egy ügyintéző hölgyet elérve tudtam meg, hogy az adott ponthoz legközelebb Újpest-Központban van menetjegy árusítás.
 
-Hogy jutok el oda akkor BKV-val, ha nem tudok jegyet venni addig? - kérdeztem én, mire azt a választ kaptam, miszerint:
 
"- az utasnak előre kell gondoskodnia a menetjegyről..."
 
Tehát, ha jól értem, egy épülő világvárosban (muhaha...) alapvető felszerelésnek kell tekinteni a BKV jegyet. Halkan említettem meg a hölgynek, hogy egy szolgáltatást vennék igénybe, ami ha jól tudom, nem kötelező.
 
"-Mivel a BKV az egész városra kiterjedő szolgáltatást nyújt, JOGGAL ELVÁRHATÓ(!), hogy az állampolgárnál legyen menetjegy..."
 
Mitagadás, kicsit elöntötte a híg fos az agyamat, mivel ha a jogoknál tartunk, akkor joggal elvárhatom, hogy ha nyújtanak egy szolgáltatást, akkor a szolgáltatási területen (legalább a szolgáltatási időben) tegyék elérhetővé a szolgáltatás megfizetésének lehetőségét.
 
Nem? De! Szerintem...
 
A kisasszony nem javasolta, hogy jegy nélkül felszálljak a járműre, mert ha jön az ellenőr, megbüntet helyszínen 6,000.- Forintra. Nekem valamiképp ez sántít. Nyújtanak valamit, ellentételezés lehetőségét nem teszik lehetővé, cserében azonnal büntetnek.  Valamiképp olybá tűnik ez nekem, mintha az eredendő bűn tézise lenne érvényben a BKV-nál, még akkor is, ha ők nem tesznek eleget a feltételek betarthatóságának.
 
Mivel a BKV-t az állam (Az én adómból is) tartja életben, azonnali hatállyal felmondok az egész vezetőségnek, az ügyfélszolgálatnak és azoknak a politikai életben működő közszolgáknak, akik nem teszik végre rendbe a céget!
 

Persze, lehet, hogy tévedek és minden így van jól...

komment komment Címkék: budapest bkv busz ügyfélszolgálat utas panasz bérlet jegy

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása