BKV-Figyelő

Az éjszakai buszon is van rendes ellenőr

BKV figyelő.hu

2008.08.06
17:25

Milyen lenne már, ha a BKV-figyelő blogon folyton csak a fikázás menne, egy normális, pozitív észrevétel sem jelenne meg? Válasz: Nagyon egyoldalú lenne az egész. Azt meg mi nem szeretnénk. Itt egy pozitív észrevétel:

Kedves BKV-figyelő!

Ma hajnalban (július 30. 1-2 óra közt) elég kellemes meglepetésben volt részem. Felszálltam a 950-es járatra, ahol szokás szerint több biztonsági szolgálatos úriember, illetve 2 fehéringes, kulturált kinézető, csuklóján karszalagot viselő ellenőr utazott.

Felszálláskor kérték a jegyet, mire felmutattam nekik a 10-es gyűjtőjegyemet. A biztonsági szolgálat embere hátraküldött, hogy vegyek jegyet az ellenőrnél. persze megjegyeztem, hogy egy vagyont fizettem a gyűjtőért, de elindultam. a következő ajtónál az ellenőr a "jó estét, mi a probléma?" kérdéssel üdvözölt, mire óvatosan megkérdeztem: "nem jó ez a jegy? Mert akkor kérek egyet". És itt jött a meglepetés, mert kivette a kezemből, elsétált a lyukasztóig, érvényesítette, majd jó utazást kívánt.

Én meg csak ültem bambán és hallgattam a beszélgetésüket. A biztonsági őr ki volt akadva, hogy "Mióta fogadjuk el a 270 forintos jegyeket?", mire az ellenőr leintette, mert állítólag erről tájékoztatták őket, mert sok utaspanasz meg minden. Összegezve, nem értem akkor, hogy mi van a jegyekkel, de örültem, mert teljesen jófej volt az ellenőr, még egyszer köszi neki :)

P. Tibor

komment komment Címkék: budapest bkv busz éjszakai utas észrevétel

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása