BKV-Figyelő

Bevezetik az egy órán át használható jegyet

BKV figyelő.hu

2009.12.10
02:00

...vidéken, ahol úgy néz ki van ami még jól működik, és amit fejlesztenek. A Kőrös Volán stabil évet zárt, a takarékos gazdálkodás ellenére összességében kismértékű, kezelhető nagyságrendű működési veszteséggel zárják várhatóan az évet, jövőre pedig bevezetik az időalapú jegyet is:

Kedves BKV-figyelő!

Mivel elég sokszor hallok arról, hogy Budapesten be kellene vezetni az időalapú jegyet, ezért most leírom, hogy mit találtam a neten. Nem tudom, hogy vidéken már mennyi városban van bevezetve az időalapú jegy, de most olvastam, hogy Békéscsabán - Békés megye székhelyén - januártól bevezetik: A cikk fontosabb részei:

„Az év utolsó harmadában egy komoly változást sejtető pályázatot is benyújtottunk. Célként a chipkártyás bérletrendszer előkészítését és az elektronikus utastájékoztatás szélesítését tűztük ki. Siker esetén közel 500 millió forintos támogatásban részesülnénk, döntés a jövő esztendő első negyedévében várható.”

„Az évértékelés mellett a Körös Volánnál már megkezdték a felkészülést a 2010-es évre. Szarvas Pétertől megtudtuk, lényeges futásteljesítmény-csökkentést nem terveznek. Kiemelt cél marad a cég fizetőképességének megőrzése. Január elsejétől a békéscsabai utasok egy újdonsággal is találkozhatnak a helyi közlekedésben: a Körös Volán bevezeti az egy órán át használható jegyet.”

(Forrás: BEOL)

Üdvözlettel: bpesti

komment komment Címkék: budapest cikk utas bérlet jegy észrevétel kitekintő koros volan

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS