BKV-Figyelő

Órákig várták a gyerekek a BKV-hajót, hiába

BKV figyelő.hu

2011.07.06
00:28


Olvasónk, Judit egy 20 fős gyerekcsoporttal szeretett volna hajókázni a Dunán a BKV-hajóval. A Boráros téren szerettek volna felszállni rá, ahol nagy megdöbbenésükre hajót nem, csak egy ocsmány állomást találtak. Hiába szerettek volna tájékoztatást kérni a Boráros téri pénztárostól, ő sem tudta megmondani, hogy jár-e egyáltalán a hajó, és jegyet sem tudott adni nekik. Íme a sztori:

Tisztelt BKVfigyelő!

Több helyütt olvastam a BKV hajójáratok 2011-es újraindításáról, de sajnos még nem volt szerencsénk BKV hajóval utazni.

Június 3-án egy 20 fős gyermekcsoporttal indultunk neki hajókázni, terv szerint a Boráros térről induló BKV hajóval, ám hiába álltunk ott 9 és 11 óra között, nem indult onnan hajó. Mivel nem történt semmi, ezért elmentünk a BKV Boráros téri bérletpénztárába, ahol azt a választ kaptuk, hogy ők nem tudnak adni semmiféle tájékoztatást, sem jegyet adni BKV hajó ügyben, mert a BKV hajókat nem a BKV üzemelteti...

Mondanom sem kell, hogy ezek után nem volt több türelmünk várni... Bevallom, nem értem az egészet: ha BKV hajó, akkor miért nincs ellenőrizve, hogy indulnak-e egyáltalán hajók? Miért nem lehet a Boráros téren jegyet váltani, mert a kikötőnél a graffitin és ürüléken kívül sok mást nem találtunk, jegyárusító helyet végképp nem. Maga a kikötői rész is ocsmány és bizalomgerjesztőnek éppen nem nevezhető... Arról nem is beszélve, hogy tollal van kiírva az engedélyszám is, amit ugyebár akárki kiírhatott, még egy vicces kedvű graffitis is, szóval semmi hivatalos létezésre utaló nyoma nincs a BKV hajónak.

Kezdem kétségbe vonni, hogy valóban létezik-e a BKV hajó, hol lehet jegyet vásárolni, lehet-e hinni a meghirdetett és a BKV honlapon megtalálható indulási időnek, stb. Ki üzemelteti a hajójáratot, ha nem a BKV? Ha nem a BKV üzemelteti, akkor miért BKV hajó? Csoportoknak előre szükséges-e bejelentkezni? Létezik-e telefonos, e-mail-es hivatalos kapcsolat a BKV hajó forgalmi irodával - gondolom csoporttal ott lehetséges bejelentkezni. Persze ennél sokkal több kérdés fordult meg a fejünkben az utóbbi hetekben, de a BKV részéről még nem érkezett válasz.

Szomorú vagyok, hogy a BKV Zrt.-t mindösszesen 3 db e-mail címen lehetséges elérni, legalábbis ennyi van feltüntetve a honlapjukon. Egy ekkora cégnél ez nemcsak hogy nem hatékony, de hihetetlenül nehéz nyomon követni a beérkező leveleket...

Tisztelettel: Dr. J. Edit

komment komment Címkék: budapest bkv menetrend duna várakozás utas panasz hajó bérlet jegy pénztár észrevétel

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS