BKV-Figyelő

Sokan szívnak a 291-es busz módosított menetrendje miatt

BKV figyelő.hu

2012.09.04
22:45

Olvasónk azért fordult hozzánk, illetve a BKK-hoz panaszával, mert állítása szerint a 291-es busz menetrendje minden előzetes egyeztetés és bejelentés nélkül módosult. Az utas szerint a változásokkal több utast megszívattak, főleg azokat, akik a hajnalai, illetve a késő esti órákban járnak dolgozni. Részletek alább.

Tisztelt BKK!

Mély fájdalommal vettem tudomásul azt, hogy minden előzetes bejelentés, tájékoztatás, vagy információ  - gondolok itt paraméter-könyv változásról, megállóban elhelyezett kis sárga fecni, vagy e-mailes tájékoztatás - nélkül egyszer csak amúgyan önkényes formában, természetesen az utazóközönség megkérdezése, és véleménye nélkül, a 291-es viszonyszámú, a rózsadombon keresztül Zugligetbe (ismertebb nevén Disznózug), állomásara közlekedő autóbusz menetrendje módosul.

A baj az, hogy néhányunk reggel hatra jár dolgozni, és a Zugliget libegő állomásról az 5 óra 31 perckor induló autóbusszal jókedvűen ért a munkahelyére. A másik baj, hogy ugyanez a népség két műszakban dolgozik, és az este tíz órakor a gyárat elhagyó honfitársainknak, nagyon nagy segítség volt a huszonkettő tizenöt, rosszabb esetben a huszonkettő óra negyvenöt perckor a Nyugati pályaudvar metróállomásról induló busz.

Ezzel szemben a valóság, az új menetrend, az újonnan valami autóval közlekedő, az utasok érdekeit soha nem néző, nyikhaj, anyuci elkényeztetett fiának fejéből kipattanó ötlet magasból tesz minden fent említett budapesti lakosra, minden relatíve szegény, a jelen benzinárak mellett tömegközlekedési eszközre kényszerülő, egyébként sokat adózó, azaz sokat kereső, a közért sokat tevő (lsd.: szelektív szemétgyűjtő, a hajléktalanokat pénz helyett kenyérrel és párizsival támogató, a másikért bármit meg tevő) emberre. 

Ez a módosítás gyökereiben szünteti meg a demokráciát, különös tekintettel arra, hogy a szomszédos 22-es vonalon fél évente végeznek forgalomszámlálást, itt ilyen még soha nem volt.

A sofőrök minden reggel illedelmesen köszönnek, de soha nem kérdezték meg, hogy máshogy meg tudom-e oldani az utazást. El találok-e a melóba 291-es nélkül, sőt egyáltalán tudom-e, hol lehet felszállni a közeli (15 perc gyalog) 22-es buszra.

És ez még csak az indulás volt, most egy picit nézzük meg a hazafelé kavirnyászó barátainkat, mivel, aki elment dolgozni, munka után haza is szeretne jönni. Nekik tájékoztatásul közlendő, hogy nem fog. kész ennyi, nem fog hazajutni, hacsak nem gyalogol hegynek felfelé intenzív húsz percet.

Ezen információk figyelembe vételével kérem Önöket (bár szívem szerint ez kisbetűvel írtam volna), hogy nézzenek utána az elhagyott járatoknak, hátha valahonnan egy Ikarus 415 mégiscsak indítható a fent említett viszonylat hiányzó időpontjaiban.

Bizonyos vagyok abban, hogy ezek a járatok pótolhatók, különös tekintettel arra, hogy eddig minden probléma nélkül közlekedtek nagyobb buszok is erre felé.

komment komment Címkék: budapest közlekedés bkv busz bkk

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS