BKV-Figyelő

"Akkó' most szájjá' le és majd szájjá' fel újra mikó' beálltam"

Király Dávid

2013.07.23
14:04

Ugyanazt a mondandót több stílusban el lehet mondani. Egy szolgáltató cégtől a szolgáltatást pénzért igénybe vevők joggal várják el, hogy a velük szemben alkalmazott hangnem kulturált legyen. Károly ezért írt panaszlevelet a BKK-nak.

A mai napon egy érdekes eset történt velem az Örs Vezér teren, a 131-es viszonylat megállójában, melyet szeretnék megosztani Önökkel, illetve a véleményüket kérni, hogy az utas, aki előteremti keményen megkeresett adóforintjaival, és ezen felül az európai szinten is magas jegyáraik megfizetésével társaságuk működését, valóban ilyen hangnemet érdemel-e.

131-es_busz_wiki.jpgIllusztráció: Wikipedia

Az eset 2013. július hó 17-napján történt, nem sokkal 15:00 előtt. A 131-es megállójában várakozva befutott a BPO-355 járatszámú 231-es autóbusz, mely az utasok leszállása után 131-es járattá avanzsálódott. Ekkor az első ajtón keresztül felszálltam az gépjárműre, ahol az igen tapintatos, és udvarias gépjárművezető éppen az oldalsó táblát cserélte, közölte velem hogy - idézem -: "akkó' most szájjá' le és majd szájjá' fel újra mikó' beálltam".

Tapintatos kérésének eleget téve elhagytam az egyébként a megállóban tartózkodó, nyitott ajtajú járművet. A kedves, sofőrjük ezután bezárta az ajtókat, és 2 azaz kettő métert előrébb gurulva megállt, majd újra kinyitotta az ajtókat, az utazóközönség előtt. Ekkor újra megpróbáltam a járművet megközelíteni, és mivel ez a járat első ajtós felszállási rendszerű, a menetjegyem érvényesítése után megkérdeztem a kedves sofőrt: "Most már fel lehet szállni?"

Erre a következő választ kaptam: "Most már fel lehet, várjad ki a sorodat, mint mindenki más, semmivel se' vagy különb mint a többi ember". Ezek után a kedves és igen tapintatos utasbarát sofőr leszállt, és elvonult. Szerencsére az egyik nagyhangú kollégája odakiáltotta a nevét, így tudom hogy a vezetőt nagy valószínűséggel Gyurinak hívják. Az említett napon fekete napszemüveget viselt, haja hátrafésülve, kb 175-180 cm magas.

Szeretném ha felvilágosítana a mélyen tisztelt BKV vagy BKK, hogy mi erről a véleménye, ugyanis az én személyes és szubjektív (a világ nyugatibb felén általánosan elfogadott) véleményem az, hogy ha a FOGYASZTÓ jelen esetben az UTAS, aki FIZET az Önök DRÁGA és meglehetősen SZÍNVONALTALAN szolgáltatásáért, akkor az a MINIMUM, hogy a sofőr, aki SZOLGÁLTAT, SZOLGÁLATOT TELJESÍT, ne úgy beszéljen a FOGYASZTÓVAL, akitől a pénzt kapja, mint egy darab ronggyal, amit a hátsó feléből rángatott ki.

Kérem hogy panaszomat megfelelő alapossággal vizsgálják ki, és tájékoztassanak az eredményről. Levelemet csatoltan elküldöm a BKV-Figyelő blognak, illetve a közösségi hálózatokon keresztül nyílttá teszem.

komment komment Címkék: stílus buszvezető Örs vezér tere

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása