BKV-Figyelő

4-es metró után: új megálló van, zebra nincs

Király Dávid

2014.04.04
16:14

Az új 4-es metró alaposan átszabta a felszíni közlekedést is. Végleges menetrendet az első néhány hónap tapasztalata alapján csak később vezetnek be, de Tamás leveléből kiderül, hogy addig is akad még a BKK-nak tennivalója.

Az M4 átadásával jelentősen változott a felszíni közlekedés, ezt tudjuk. Ennek kapcsán szeretném aggodalmam kifejezni az 58-as busz új útvonala szempontjából. Szóval a Kelenföld vasútállomásról induló járat egyik új megállója a Borszéki utca.

borszeki.jpg

Ez egy elég forgalmas út mellett kihelyezett táblában valósult meg, a régi 141-es megállójával szemben. Aki erre jár, az tudja, hogy a Borszéki utcán beérkező/kimenő forgalom nem elhanyagolható, főleg reggel és délután. Az útról viszont a gyalogátkelőhely a megálló "kiépítését" követően valahogy lemaradt...

Így a buszról leszálló utasoknak elég kockázatos az átjutás a túloldalra. Ugyanis az autósok szakadatlanul, lassítás nélkül haltanak el a lábunk előtt. Miért is ne hajtanának, amikor semmi sem lassítja őket, hisz nincs zebra, ahol gyalogosok haladhatnak át.

Nincs ezzel semmi baj. A baj azzal, van, hogy a BKK vagy BKV (már azt sem tudom ki kivel van) erre nem gondolt. Eddig legalábbis nem. Nem gondolt arra, hogy eléggé esélyesek lesznek itt a gázolások? Mert ugye vannak sokan, akik azzal járnak dolgozni az Andor-Borszéki sarkára, esetleg a Major közbe, stb. Történetesen jómagam is. Lényegtelen, arra van dolgunk, ahova ezzel a busszal tudunk eljutni.

Miért kell nekünk kis híján rettegve átkelnünk az úttesten? Az út másik oldalán dolgozom, de lassan nem fogom tudni, hogy beérek-e. Oké, megvárjuk, míg lesz egy lyuk, ahol át tudunk surranni, de most tényleg ez a megoldás? Kíváncsi lennék, hogy áll ehhez a témához a BKK...

komment komment Címkék: balesetveszély zebra M4 58-as busz Borszéki utca

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS