BKV-Figyelő

"Hogy ne üsse meg az embert a guta..."

Király Dávid

2014.10.17
13:45

Nem pénzkérdés lenne egyes járatokat jobban, az átszállásokat segítve szervezni - hívta fel a figyelmet levelében Petra, aki két konkrét vonalat is megjelölt, ahol feleslegesen kell várakozni a következő járatra.

Sokat utazom a BKK járataival és egyre többször veszem észre, hogy olyan problémákat sem oldanak meg, amelyeket nem lehet az elöregedett járműparkra, stb. fogni. Nem pénz, csak empátia kérdése lenne. Itt vannak például az átszállások.

3vill_bkk.jpg

Fotó: BKK

1. A 3-as villamos. Az Ecseri útnál át kell szállni a pótlóbuszra. Látszik is a villamosról a busz, csak át kell menni a síneken, bent is áll, jaj de jó. Lenne. Ha megvárna. De nem, ahogy beáll a villamos, a busz indul. Átevickélünk a síneken, lassan jön a következő. Indulás: 8 perc múlva (várakozással együtt kb. 10 perc). Nincs mit tenni, várunk. Letelik az idő, jön a következő villamos. Nem várjuk meg, ahogy beáll indulunk. Hogy ők is várhassanak 10 percet...

Miért nem lehet úgy meghatározni a menetrendet, hogy megvárja a busz a villamosról leszállókat? Hogy ne üsse meg az embert a guta...

2. 202E busz, Rákoscsabáról Kőbánya-Kispest felé. Az Új köztemetőnél van lehetőség átszállni a 68-as buszra. Végig a Kozma utcán a 68-as mögött haladunk, látjuk, de nem szállhatunk át, mert egyes a megálló. A következő 68-as 12 perc múlva jön, mögötte ott cammog a következő 202E, amiről szintén nem tudnak átszállni az utasok, ők majd a következő 68-assal mennek, ami mögött ott a következő 202E.

Csak egy pici jóindulat kellene hozzá és a kedves utas zökkenőmentesen, derűsen térhetne haza. De nem, ez minden nap így van.

komment komment Címkék: átszállás pótlóbusz 3-as villamos 202E busz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS