BKV-Figyelő

Negyedórás utak egy óra alatt

Király Dávid

2014.10.20
16:09

Pénteki posztunkra hajaz Ildikó levele, aki ugyancsak összehangolatlan járatokra panaszkodik, illetve arra, hogy az egymáshoz közeli vagy azonos megállókban álló trolik vezetői nincsenek tekintettel az átszállókra. A vezetők eljárása annyiban védhető, hogy nekik tartaniuk kell a menetrendet, a megoldás tehát a járatok jobb összehangolásában lehet.

Szeretném megkérdezni hogyan lehetne elérni, hogy a buszok, trolibuszok és egyéb járművek vezetői csak annyira legyenek tekintettel a pórnépre, hogy ha a megállóban állnak éppen és beérkezik mögéjük egy busz, várjanak 30 másodpercet, mert rengetegen vagyunk, akik időre megyünk dolgozni. Tegyék meg azt a szívességet hogy megvárják míg átszállunk egyikről a másikra ott helyben!

77_wiki_vinceb_1.JPGFotó: Wikipedia/VinceB

Vasárnap, amikor minden járat 20 percenként jár, 5:55- kor indultam, mert háromnegyed 7-re kell beérnem a munkahelyemre. A 77-es, a 75-ös és a 72-es trolijárat visz a munkahelyemig. A 75-össel mentem egy megállót, 3 perc volt indulásig, gondosan megterveztem útvonaltervezővel.

Persze pirost kaptunk. Mire a 72-es megállójába értünk, még bent állt a troli és végig imádkoztam, hogy megvárjon. Csak fel kellett volna szállni 6:22-kor, de nem! Kedvesen bezárta az ajtót és elment. A következő 6:41 kor érkezik.

Ezért a 9500 forintos bérletem mellé taxival kellett jönnöm, ami 2300 forintért hozott 5 kilométert. Zuglóban, az Egressy úton lakom. Másfél óra alatt értem haza tegnap este is és egyfolytában az elmúlt napokban. 

15 perces utakat több mint egy óra alatt lehet megtenni, mert nincs annyi emberség a sofőrökben, hogy felvegyék a népet ugyanabban a megállóban, ami nem lenne több, mint 30 másodperc. Kérem szépen, nem egyedül kérem, nem lehetne valahogy legalább ezeket a 30 másodperces különbséggel érkezőket összehangolni? 

 

komment komment Címkék: átszállás troli Zugló

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS