BKV-Figyelő

Majd észreveszik, és sétálnak

BKV figyelő.hu

2008.03.11
08:51

Mondhatta magában a kedves BKV dolgozó, mikor úgy döntött, hogy nem tájékoztatja az utasokat, hogy a 79-es troli egyik megállóját megszüntetik. Alant az utas levele olvasható.
Kedves BKV figyelő!

Mivel minden nap több órát utazom bkv járművekkel, tapasztaltam már néhány érdekes dolgot..Eddig nem írtam meg, de ez úgy éreztem, hogy már sok. Ma(2008. március 7.) gondoltam, hogy a Dózsa György(metróállomás) útnál trolibuszra szállok, mégpedig a 79esre, a Jászai tér irányába..Nem először utaztam így, már évek óta használom ezt a járatot..Felérve az aluljáróból az alábbi látvány fogadott(mellékeltem a képet). Néztem is nagy szemekkel, hisz ilyen esetben legalább egy kis narancssárga cetli szokott figyelmeztetni, hogy menjek előrébb, hátrébb, oldalra, akármerre pár métert, ahol is megáll a troli. Cetlinek se híre, se hamva, időközben pedig a troli is elszáguldott mellettem, így "nagy kedvvel" gyalog mentem a következő megállóig(ami azért jópár méterre van.), és közben eltűnődtem.

Havi bérlettel a zsebemben legalább egy tájékoztatást sem érdemlek meg, ha megszűnik egy megálló?(és megjegyezném, se a buszon, se a honlapon nem találtam erről szóló értesítést.)

komment komment Címkék: budapest bkv tájékoztatás troli 79 es

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása