BKV-Figyelő

Sofőr, automata

BKV figyelő.hu

2007.08.17
14:36

Két beérkezett észrevétel olvasható lent. Egyik egy rendes buszsofőrről szól, a másik pedig arról, hogy tényleg nem lehet jegyet venni a BKV automatákból. Ugyan erről a témáról egyébként az index is írt.

Üdv!

Ültem ma a híres hetes buszon, és felszállt hozzánk egy rakás külföldi fiatal srác. Elég hangosak voltak de ez mindenkinek csak mosolyt csalt az arcára (Csillagok háborúját énekeltek meg ilyesmi), odamentek a sofőr ajtajához, hogy ide és ide akarnak eljutni, hogy kell. Sofőr nem tudott angolul de azt elmagyarázta nekik, hogy át kell szállni de majd szól, hogy mikor. Elértünk a Móriczra és akkor egyszer csak azt látom, hogy a sofőr kipattan a fülkéből, int a srácoknak, hogy kövessék, majd megmutatta a táblán, hogy most hol vagyunk, melyik busszal kell tovább menni, és hol tudnak visszafelé leszállni meg felszállni. Azt hiszem még kezet is fogott vele az, aki a legközelebb állt hozzá, aztán vigyorogva megköszönték a segített nekik és integettek a busznak:)


Ettől kezdve valahogy az egész busz mosolygott és jókedv uralkodott rajta.
Ja és még légkondi is volt!


Rabyn
Automatás:
Üdvözletem!
 
 
Most akadtam rá a BKV Figyelő blogra, látom, eléggé utánamentetek a jegyautomatáknak. Erről van egy sztori, igaz, nem friss, kábé fél-egy évvel ezelőtt történt:

 
Éjszaka dolgoztam a Blaha Lujza tér közelében, és úgy alakult, hogy nem volt nálam kocsi. Reggel úgy értem a Buda felé tartó megállóba, hogy kb. az első-második 7-es busszal jöttem volna haza. Jegy nem volt nálam, és bár bevallom, azon ritka alkalmakkor, amikor a BKV-ra szorulok, nem szoktam mindig jegyet venni, most megláttam az automatát, és gondoltam, kipróbálom. Az apró beszórása után az automata kiírta, hogy bedobtam a pénzt, de nem jött ki alul semmi, a gép pedig szépen visszaállt standby-ra.

 
Én meg dühöngtem, aztán felhívtam azt a bizonyos üzemeltetői telefonszámot, ami ki van nyalva a gépre. Gépbácsi válaszolt, aztán sípszó, én meg pontosan elmondtam a dátumot, az időpontot, a helyszínt, valamint közöltem a saját nevemet és címemet is, ahová a lenyúlt pénzt visszautalhatják. Megadtam a telefonszámomat is, hogy ha további kérdés, vagy ügyintézés lenne szükséges, akkor az is akadálytalanul mehessen. Természetesen az azóta eltelt időben egyszer sem zaklatott sem a cég, hogy bocsika, sem a postás, hogy lóvé van.

 
R.

komment komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása