BKV-Figyelő

Beázott óra, hiányzó tűzoltó készülék

BKV figyelő.hu

2007.09.17
15:32

Kedves BKV-figyelő!

Örültem annak, hogy felújították a Stadionokat, a Pillangó utcát és az Örs vezér terét, de azért van itt egy kis probléma... Vagy lehet, hogy nem is probléma, bár én jót derültem rajta.. A másik oldali egyébként működött.

És még egy kérdés: mikor fogják a tűzoltó készülékeket elhelyezni ebben a 3 megállóban? Tegnapelőtt is üres volt az összes tároló.

Továbbá szeretném megköszönni a gödöllői HÉV motorvezetőjének szívességét. Történt, hogy Gödöllőről akartam az Örsre menni, de egy ismerősöm Cinkotáig elfuvarozott autóval. Ugye Cinkotán már viszonylag sűrűn jár a HÉV, tehát nem is kellett sokáig várnom, bemondták, hogy szerelvény érkezik az 1. vágány 1. peronra. Mivel esett az eső és nem volt esernyőm, behúzódtam az állomásépület eresze alá. Láttam, hogy jön a vonat és azt is, hogy tőlem kb. 60-70 méterre meg is áll és szállnak le az emberek. Sosem szálltam még fel a HÉV-re Cinkotán, így nem tudtam, hogy az 1. peron nem az orrom előtt van. Az 1. vágány táblát azért láttam. Szóval célba vettem a HÉV-et és elkezdtem szaporázni a lépteimet, de amikor láttam, hogy nincs több felszálló, már nem igyekeztem annyira... A blogon olvasott sztorik alapján gondoltam, hogy az utolsó pillanatban elindul a vezető, vagy odacsuk... De nem így történt! Amikor 2 lépésre értem az ajtótól, felhangzott a vinnyogás és felugrottam. Ajtó zár, vonat megy.

Az eset szeptember 5-én történt, kb. 11.30-40 között. Ezúton is köszönöm a vezető türelmét és elnézést kérek tőle és az utasoktól a tudatlanságomért... Jó lecke volt!

Kiddy (egy állandó olvasód)

komment komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása