BKV-Figyelő

BKV-s válasz, két észrevétel

BKV figyelő.hu

2007.09.23
09:27

Tisztelt BKV Figyelő! 
 
Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat. Tájékoztatjuk arról, hogy a járművek mosására vonatkozó kérésüket továbbítottuk a sajtó@bkv.hu-ra. Köszönjük, hogy időt és energiát fordított arra, hogy írjon nekünk, Társaságunk járművein kellemes utazást kívánunk Önnek.

Budapest, 2007. szeptember 20.

Üdvözlettel: Ügyfélszolgálat
Nem áll meg az éjszakai járat:
Ked Hölgyem/Uram!

Panasszal szeretnék élni.
A 2007.09.19.-ről 20-ra éjjel a 02.21.-es 908-as éjszakai buszjárat Cinkota felé egyszerűen nem állt meg az Oltvány utcai megállónál, annak ellenére, hogy a kollégám kint állt a megállóban, jól láthatóan. Még csak nem is gyorsan jött. A kollegám 15 perccel korábban ment ki a buszhoz és mivel a busz nem állt
meg, újabb egy órát kellett a megállóban töltenie. A kollegáim nem szórakozásból járnak az éjszaki járattal, hanem munkából,
fáradtan. Nem első alkalommal történt, hogy a busz nem állt meg. Kérem hogy éresítsenek, hogy a jövőben hogyan lehet az ilyen kellemetlen  helyzeteket elkerülni.

Üdvözlettel:
Boross Tamás
üzletvezető-konyhafőnök
30 415 47 05
Sas Club étterem
Amikor a busz nem áll meg:
Kedves BKV figyelo,

Kezd elegem lenni abbol hogy a BKV-nal kb. utoljara jonnek az utasok, holott ez egy szolgaltatas amiert fizetunk. Nem szivesseget tesz nekem a BKV azzal h hajlando szallitani engem.

Harom dolgot szerettem volna megosztani igy hirtelenjeben:

1. Ma reggel fel9 es 9 kozott a 105-os busszal jottem az Apor Vilmos ter felol. A Deak ternel arra lettem figyelmes h a tobbi utas zugolodni kezd, kiderult, hogy nem allt meg a busz a megalloban. Eloszor ugy tunt, hogy az osszevissza parkolo autok es buszok miatt nemtud beallni a megalloba ezert egy ideig mindenki vart, de aztan egyertelmu lett, hogy nem is fog megallni. Egy ido utan az egyik utas elorement a vezetohoz es felhaborodottan kerdezte h miert nem allt meg, rovid es - az immaron elegge ideges utan reszerol - eleg hangos szovaltas kovetkezett de a vezeto csak ment tovabb, kozben mar egy masik utas is megelegelte es csatlakozott a hangoshoz, hogy ugyan alljon mar meg mostmar mert nekik munkaba kell menniuk, de a vezeto tovabbra sem zavartatta magat, vegul az Erzsebet ter masik oldalan (ugye itt fordul vissza a 105-os hogy az Andrassy uton tovabb menjen a Gyongyosi utca fele) az elsokent vitat kezdo utas kijelentette egy piros lampanal, hogy ha nem nyitja ki az ajtot akkor kirugja, majd rugott is egyet, amire a vezeto kinyitotta az ajtot es az utasok leszalltak. Termeszetesen nem gondolom, hogy a rugdosas vagy barmilyen egyeb formaja az eroszaknak helyes es alkalmazando, azonban azt gondolom, hogy valahol ertem, hogy egy ember mitol lesz ilyen frusztralt, es, hogy en is unom, hogy a vezetok kiskiralyoknak erzik magukat es a BKV nem alkalmaz egy szigorubb szakmai kovetelmeny szintet. A busz rendszama BPI 047 volt.

2. Szinten ma reggel csatlakozott hozzam a 105-os buszon egy kollegam aki a 14-es villamossal probalt jonni a Lehel terrol, de mivel 20 perce nem tortent semmi (nem jott villamos) elindult gyalog. Ahogy rakanyarodtunk a Lehel utra, lattuk, hogy torott autolampa reszeket dobalnak le a villamos sinrol - tehat valoszinuleg baleset volt es ezert nem jart a villamos. A Lehel ter egy vegallomas, ahol van valamifele iroda, hangosbemondoval ellatott, stb. de egyebkent is felhaboritonak tartom, hogy nem tajekoztatjak az utasokat. Ez kotelesseguk lenne.

3. A Moszkva teren nemreg athelyeztek az 59-es villamos megallojat - errol semmifele konkret tajekoztatas nincs a regi megalloban, konkretan egy lapra folctollal rajzolt(!) piros nyil van kiragasztva, ami a Moszkva ter iranyaba mutat. Nevetnek rajta ha nem frusztralna le - es rajtam kivul meg rengeteg embert, hogy ott koszalhatunk a Moszkva teren ami koztudottan 20-30-40 jarmu megalloja, hogy vajon hol allhat meg az 59-es. Arrol mar nem is beszelve, hogy melyik iranyba honnan megy - ezt egyebkent a Deak teren is kb. 3 hetes kesessel sikerult egyertelmuen kiirni a 105-os megallojaban, ennek hianyaban az emberek rendszeresen rajta maradtak v. rossz iranyba utaztak a buszon.

En nem gondolom, hogy ezeknek a dolgoknak igy kene mukodnie - remelem azzal, hogy ezeket legalabb szova tesszuk idoval valtozik a mi kis vilagunk.
Udvozlettel, Edit

komment komment Címkék: hiba bkv hiány utas észrevétel bkv válasz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása