BKV-Figyelő

Az oviba jutás sem könnyű

BKV figyelő.hu

2007.11.03
11:48

Sziasztok,Jóreggelt!

Velünk múlt évben történt meg ez az eset(a velünk az engem és a kislányomat jelent). Reggel elindultunk az oviba kb reggel 7-fél 8 körül,és a közeli buszmegállóban várakoztunk a piros huszas buszra. Ami meg is érkezett és a leghátsó ajtóhoz négyen léptünk oda felszállási szándékkal,mi ketten és két 45 év körüli hölgy. Amikor kinyílt az ajtó egyikük fellépett,a másikuk előre engedett bennünket. Ahogy a kislányom fellépett az alsó lépcsőre elkezdett csengeni a figyelmeztető jelzés,és nemes egyszerűeséggel abban  pilanatban rácsukódott az ajtó a kezemre. Megijedtem,és a visszapillantó tükör felé fordultam integetve. A mellettem lenntmaradt hölgy kiabálva állt,majd amikor a busz megindult előreszaladt és hadonászott a járdáról a sofőrnek. Én már akkor csapkodtam a busz oldalát,a kislány belül visítva fogta a kezem,én léptem a busz után,ami elkezdett kikanyarodni a középső sávba,a lámpa még piros volt. Az utasok is elezdtek addigra kiabálni a sofőrnek,aki mielőtt kinyitotta volna az ajtót még kényelmesen beállt a sávba. Nem mertem a kislány kezét sem elengedni,mert arra gondolotam hogy amilyen barom a sofőr elviszi a gyereket,aki ki tudja hogy megrémült volna. Közben arra gondoltam hogy ha megindul amikor zöldet kap,nincs más, futok mellette,amíg el nem ránt.. Nagy nehezen kiszabadultam,a lenntmaradt hölgy folyamatos ordítása közben,felszálltam,kezem-lábam remegett és előrekiabáltam a sofőrnek,hogy ugyan miért nem talicskát vezet és hogy halálra rémisztette a kicsit... Amikor leszálltunk,megvárta aíg előre értünk,és kiszólt a vezetőfülkéből hogy a csengő azért van hogy jelezze amikor már nem szabad felszállni. Az "Úr" egy 50-55 év körüli,kopaszodó,őszes hajú,közepes testalkatú de pocakos,szemüveges férfi volt. Válaszoltam neki,hogy nincs igaza mert nem csak én maradtam lennt hanem az a hölgy is aki előreengedett,és ha belenézett volna a tükörbe láthatta volna mi történt. Továbbá közöltem vele hogy ne szemtelenkedjn,inkább rebegjen el egy elnézést és köszönje meg hogy nem teszek panaszt..  Gusztustalan modorban,gúnyos arckifejezéssel válaszolt hogy nem érdekli,neki van igaza (megjegyzem a hölgy aki végül velem felszállt egyből azt mondta hogy nem normális ez az ember,és miért csinálta ezt???). Őszinte leszek,megkérdeztem tőle hogy miből gondolja hogy nagyon igyekszem a temetőbe kerülni,és cézást tettem arra utalóan hogy az édesanyja prostitúcióval tatotta fennt magát,továbbá közöltem hogy fellépek és kiszedem a fülkéből,aztán belerúgok egyet. Amit ma sem vonnék visza,bár nem szoktam így beszélni! A kislányom zokogva kapaszkodott belém még akkor is,nekem remegett a gyomrom. A legkevesebb az hogy csupa mocsok lett a ruhám...

Igazából nem tulajdonítok ennek nagyobb jelentőséget,nem az első kellemetlen eset volt ez,2005-ben felszálltam a hetes buszra és ahogy felléptem a középső lépcsőre elém állt az ellenőr,már dalolta is a -jegyeketbérleteket- nótát. Kérdeztem hogy megengedi-e hogy lyukasszak,és fellépjek a lépcsőről? Mire azt mondta hogy nem,adjak neki jegyet vagy bérletet... Nem álltam le vele vitatkozni,közöltem hogy jó,ha nem enged jegykezelni akkor csináljon amt akar. Erre megbüntetett. Mondtam hogy nem fogom befizetni mert nem érzem jogszerűnek a büntetést,nem is fizettem be. Most kaptam egy levelet arról hogy ugyan fizessem már be,merthogy engem megbüntettek,és bírósági útra terelik az ügyet,minek a költségét rám terhelik. A "Hölgy" egy változókorban lévő (ránézésre) savanyú arckifejezésű,csapzotthajú,disznószemű,nálam vagy másfél fejjel kisebb nő volt,akin látszott hogy élvezi amit csinál.. Hozzáteszem én vagyok az aki folyton kezel jegyet,mert beszari vagyok és félek a büntetéstől.

Ennyit szerettem volna megírni nektek,illetve megosztani azokkal akik olvasnak benneteket.

Zsike

komment komment Címkék: bkv busz ajtó odacsuk buszvezető

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása