BKV-Figyelő

?Te ingyenélő .... ?

BKV figyelő.hu

2008.03.27
15:35

István az igazságosztó! Így is hívhatnánk azt az utast, aki ma rendre teremtett egy nőt a 114-es buszon. Bár az eljárás menetével nem értek egyet, mégis becsülöm, hogy próbált segíteni az ellenőrnek. Kisebb vitaindító levél következik.
Tisztelt BKV figyelő!

Ma reggel, kicsivel 8 után utaztam a 114-es buszon, a Kosztolányi felé. A budatétényi sorompónál a buszra két ellenőr szállt fel. Megtörtént az ellenőrzés, a buszon mindenkinek volt bérlete/jegye, kivétel egy hölgynek, aki jelezte: „A következőnél szállok!”. Úgy éreztem, nem szabad ezt hagynunk. Az ellenőr nem tehet semmit sajnos, és ha a buszon mindenki fizetett, neki miért ne kellene?

Elgondolkoztam gyorsan, mit tudnék tenni. Hozzáérni nem akartam, így arra gondoltam, egy beszólással megszégyenítem a többi utas előtt. Hírtelen felindulásból, csak annyit mondtam neki hangosan: „Te ingyenélő sz@r!”. A hölgy igen csak elszégyellte megát, és máris együttműködőbb volt az ellenőr nővel. Papírokat nem akart odaadni, de bemondta többek között az anyja nevét és a lakcímét is. Remélem, jó példa volt ez a hölgynek.

Én tudom, hogy a modor nem volt a legmegfelelőbb, de valamit nekünk is tenni kell, hogy az ilyen ingyenélő, nem együttműködő emberek végre észrevegyék magukat.

Ez úton szeretnék gratulálni az elért sikerekhez, az országos médiában való szerepléshez. Civil erővel, a BKV segítsége nélkül is sokat tehetünk a közlekedésért!

Üdvözlet: Nagy István, Budafok

komment komment Címkék: budapest bkv ellenőr észrevétel 114 es

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása