BKV-Figyelő

Sütit vitt a sztrájkolóknak

BKV figyelő.hu

2008.04.08
12:33

Scala rendszeres olvasónk tegnap saját készítésű sütit vitt a Szépilona kocsiszínben sztrájkolóknak. Már előző nap megkértem, hogy amennyiben engedik, készítsen képeket az eseményről. Sajnos képeket nem tudott készíteni, de a történetet elolvashatjátok.

Ott vagyok tehát, (Én) szimpatikus jelenség, megpakolva a nagy adag sütivel. Belépek a kocsiszín területére, épület oldal szárnyába éppen megy be az idősebb, ősz hajú biztonsági őr/portás, szemkontaktust felveszem vele.

SCALA: Jó napot kívánok, hoztam Önöknek süteményt, azoknak a nevében, akik támogatjuk a mai sztrájkot! És szeretnék néhány képet is csinálni, ha megegendik.

IDŐSEBB PORTÁS: Drága Hölgyem, nem lehet idegeneknek a területre bejönni!

SCALA: Nos, értem, akkor eddig a vonalig jöttem, egy lépést sem teszek tovább. Tudna szólni valakinek, akinek átadhatom a süteményt és erről kattinthatok néhány képet? A Bkv Figyelő blogról kérték, hogy csináljak...

IDŐSEBB PORTÁS: Szólok, egy villamosvezetőnek!

SCALA: Köszönöm szépen.

JÓKÉPŰ (tényleg! ;-)MOSOLYGÓ, KULTURÁLT, KEDVES VILLAMOSVEZETŐ EGYENRUHÁBAN, kezében 40 évesnek tűnő, téglatest alakú ismeretlen kapcsoló-micsodákkal: Jó napot kívánok, Hölgyem!

SCALA: ugyan azt elmondtam kb., CSAK jobban mosolyogtam...

JÓKÉPŰ KULTURÁLT? KEDVES VILLAMOSVEZETŐ EGYENRUHÁBAN, kezében a téglatest alakú 4 db "dologgal": Igen, halottam a kollégától, sajnálom, Hölgyem de nem lehetséges a fényképezés, csak a sajtóosztályon keresztül (!)tud fényképet készíteni, direkt felhívták a figyelmünket erre már délelőtt, mert ha felkerül az internetre, az számunkra... gond lehet...

SCALA(árnyalatnyi csalódottsággal a hangjában): Értem, azért elfogadják a süteményt? Még langyos...

Ekkor nyomatékosításképpen odaért egy MÁSIK még fiatalabb VEZETŐ SRÁC,
Hiába "férfi munka": elkényeztettnek kinéző, lelkes és naív hölgy kezelése, aki ellentmondás esetén talán jelenetet rendez... Megerősítette a szigorú fényképezési tilalmat.
Majd széles mosollyal - a minimális ellenállás és kötekedés elmaradása miatt is - láthatóan boldogan átvette az addig rejtett tartalmú zacskót.

Kb. 6 perc alatt lezajlott az egész. A villamosvezetők az épület előtt álltak, kb. 10 méterrel távolabb, 11h15 volt...

Egyetlen képet csináltam, még a túloldalról. Annyira tele volt a kezem, nedves a járda, nem akartam bíbelődni akkor ott... :-(

Remélem azért, kicsit lelkiismeretfurdalásuk van!!! :-)

De természetesen üdvözlet Nekik! Hajrá Bkv dolgozók! ;-)
És remélem ehető volt...

komment komment Címkék: budapest bkv olvasó sztrájk villamos bkvfigyelo

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása