Tisztelt BKV!Reggelente szenvedő alanyai vagyunk annak, hogy ha a Szentendre útról a Kaszásdűlő HÉV megállót szeretnénk gépkocsival keresztezni (oda járnak iskolába a gyerekeink, így időre kell érkezni), akkor rendszeresen több mint 10-15 percig is eltart, amíg a feltorlódott kocsisor átkel a HÉV átjárón. Naponta fordul elő, hogy még csak feltűnik a HÉV a távolban, amikor már pirosra vált a szemafor, így a gépjárműben várakozva végignézzük a szerelvény beérkezését az állomásra, a le- és felszállást, majd a HÉV áthaladását a kereszteződésen. És a fehér villogó jelzés "elmarad", mert az ellenkező irányból is feltűnik egy HÉV, és kezdődik minden előlről.Sorompók közé szorult autók. IllusztrációAz már tényleg pech, de ilyen is volt már, hogy a 3. vonat is megérkezett... Tudnának esetleg tenni valamit ennek a közlekedési anomáliának a megszűntetésére? Nem lenne elegendő ténylegesen csak a HÉV indulása előtt néhány másodperccel pirosra állítani a lámpát? Sajnos sokszor tapasztalom, hogy a türelmüket elvesztő autósok a pirosban hajtanak át, ami balesetveszélyes, de sajnos egyre több követőre talál. Külföldi példák bőven akadnak, hogy csak a lehető legszükségesebb időre zárják le az áthaladás elől a forgalmat, ez sokat segítene ebben az esetben - és rajtunk is.Bízva segítő szándékukban,Tisztelettel: Huhn Ágnes
Miért zárják le a sorompót 10 perccel előbb?
BKV figyelő.hu
2008.09.11
07:16
Sűrűn járok busszal olyan vonalakon, melyeket vasúti átjáró keresztez. Nyáron többször ültem 10-15 percet a buszon a melegben, 1-1 áthaladó busz, HÉV miatt. Vajon miért zárják le a sorompókat akkor, amikor a HÉV (vonat) még az előző megállóban van?
komment komment
Címkék: budapest bkv autó vonat hév sorompó panasz észrevétel
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.