BKV-Figyelő

Elveszti a fizető utasait a BKV

BKV figyelő.hu

2008.09.13
07:38

„Gyorsabban, pontosabban, takarékosabban” jeligére a BKV bevezette az új paraméterkönyvet, melynek sorra jönnek elő a hibái. Olvasónk eldöntötte, nem szórakozik többet a tömegközlekedéssel, autóra váltja a BKV-t.
Tisztelt BKV!
 
Pénteki tapasztalataimat szeretném megosztani önökkel, mely az is lehet, hogy az erőszakkal ránkerőltetett paraméterkönyv következménye. A leírt esemény könnyebb megértése érdekében levelem mellé képeket csatoltam.
 
2008. szeptember 12-én, 17:30 körül A Móricz Zs. körtérről a Mester utcáig szerettem volna utazni. A Móriczra érve tanácstalan utasokkal találkoztam, és egy nem működő visszaszámláló órával, melyből azt a következtetést vontam le, hogy az Isten tudja, mikor indul a következő villamos. A vonalon dolgozó BKV-s ismerősöm szerint az óra rendszeresen elromlik, hiába jelzik a hibát, nem javítják meg, ugyan úgy, mint a végállomás előtti lámpát illetve elektromos váltót, mely bekapcsolását követően 10 percig működik, majd kikapcsol.
 
Tanácstalan utasok a Móriczon
 
 
Felszálltam a bal oldalon álló villamosra, majd vártam. A menetrend szerint már el kellett volna indulnia a villamosnak, ezért leszálltam, és körülnéztem. Ekkor elővettem a telefonomat, és fényképezni kezdtem a tanácstalan utasokat, a megállót, és a megálló előtt egymás mögött feltorlódott 4(!) darab villamost.
 
Nem vártam tovább, gyalog indultam el a Budafoki út felé, hogy feltérképezzem a terepet, és megnézzem, mi is lehet a probléma. Négy Combino villamos várt arra, hogy az 5 percenként közlekedő villamosok helyére beállhassanak. Igen, jól számolnak, a 4. villamos 20 percet várt arra, hogy a Budafoki út – Móricz Zs. körtér távot megtegye, ami ugye gyalogosan is kevesebb, mint 3 perc.
 
Négy feltorlódott villamos
 
 
Az utasok és a villamosvezetők is türelmetlenek voltak, többen a a Budafoki úti megálló és a körtér között, a nyílt pályán nyitották ki az ajtót, hogy az utasok ne várjanak feleslegesen. Többen akkor szálltak le a villamosról, amikor egy kiálló villamos elindult. A pályán sétáló gyalogosoktól ő sem tudott megfelelően haladni. Ekkora káoszt rég láttam Budapest történelmében.
 
Mai napon úgy döntöttem, hogy ebben a hónapban vásároltam meg a bérletemet utoljára, az elkövetkező hetekben autó után fogok nézni és végképp felhagyok a budapesti tömegközlekedéssel.
 
Reméljük, hogy a járatcsökkentéssel céljukat elérték, és bízok benne, hogy amennyi pénzt a ritkított menetrenddel megspóroltak, annyit el is fognak bukni az önöktől elpártoló utasokon.
 
M.

komment komment Címkék: budapest bkv villamos utas panasz észrevétel 6 os paraméterkönyv

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása