BKV-Figyelő

Megnéztük az épülő 4-es metrót

2008.05.18
08:41

A BKV-figyelő lassan egy éves lesz. Ebből az alkalomból egy találkozót szerveztünk melyre a blog rendszeres olvasóit és hozzászólóit hívtuk meg. A találkozót első alkalommal a Hungária kocsiszínbe szerveztük. Sajnos a BKV a megkeresésre nem válaszolt, pedig a találkozón egy…

komment komment Címkék: budapest bkv metró képek videók találkozó 4 es bkvfigyelo metró4

Utólagosan bemutatható bérlet? A frászt!

2008.05.17
17:31

Alig telt el egy hét, hogy az új bérletrendszerrel kapcsolatban hiányosságokat véltem felfedezni. Íme itt az első, és valószínűleg nem az utolsó hasonló jellegű történet:Tisztelt BKV-figyelő! A mai napon elhatároztam, hogy bliccelni nem is, de kedvesen sem fogok innentől a…

komment komment Címkék: budapest bkv iroda bérlet észrevétel akácfa utca

Fékhibás villamosban szórakozik a vezető

2008.05.17
08:28

Tisztelt BKV!A mai napon reggel 2008.05.14-én utaztam a 41A jelzésű villamosukkal. A Döbrentei térnél a vezető egy rádiót vett elő, és percekig azért álltunk a megállóban, hogy eltudja megfelelően helyezni, beállítani a készüléket. Utána a Gellért tér felé menet volt hogy a…

komment komment Címkék: budapest bkv villamos utas panasz észrevétel 41 es

Emberi ürülékben úszik a Boráros tér

20:03

Kedves BKV figyelő!Mint rendszeres olvasód, IX. kerületi budapesti lakos kerestelek meg, egy városi problémával. Azért épp téged, mert tudom, hogy a Pestiek közül sokan ismernek már titeket és tudom, hogy hamar eljut az üzenetem az illetékeseknek.Bár a téma csak annyira köthető a…

komment komment Címkék: budapest csatorna tér főváros boráros tér

Parkolás a megállóban

13:01

Mindig is vadásztam a buszöbölben parkoló bunkó autósokra. Sajnos mire a busz be tudott állni a megállóba, ők már odébb álltak, így lefényképezni sosem tudom. Rékuc szerencsére szemfüles volt. Hatalmas puszi neki.Kedves BKV Figyelő!Az alábbi képekkel szeretnék kedveskedni a…

komment komment Címkék: budapest kép bkv autó észrevétel megálló 106 os

Szegény meglopott BKV fut a pénze után

08:49

Összegyűjtöttük nektek és az új olvasóknak egy szép nagy csokorba az elmúlt hetek kiemelkedő „biztonságis” történeteit. Ezt az ajánlót elküldöm a BKV szóvivőjének Kiricsi Karolának és az ügyekben leginkább érintett (és mostanában igen rejtőzködő) Regőczi Miklósnak…

komment komment Címkék: budapest bkv busz metró éjszakai ellenőr összeállítás biztonsági őr bkvfigyelo

Van 34 darab százasod?

2008.05.15
16:21

Üdv! Lehet, hogy csak én kötök bele mindenbe, de szemet szúrt egy dolog. Történetesen az, hogy a kihelyezett érintőképernyős jegy automatáknál villogni szokott valami olyasmi felirat, hogy "új, egyszerűbb jegyvásárlás", ehhez képest megnéztem, ha az ember csak egy kicsivel több…

komment komment Címkék: budapest bkv automata észrevétel

Esélyegyenlőség a BKV-nál

2008.05.15
08:11

Mindig is tudtam, hogy a BKV mindenkinek megadja az esélyt. Szellemileg visszamaradott, hajléktalan embereket biztonsági őrként, rokkantakat pedig karbantartóként alkalmaz. Nincs még egy ilyen cég Európában! Helló!   Mellékelt képet május 13-án este a VII. ker. István utcában…

komment komment Címkék: budapest fotó bkv autó rokkant parkolás

Biciklist köpköd a buszvezető

17:12

Egy olvasónk hívta fel a figyelmünket egy CM fórumon leírt eseményre. Mivel postos időpont és rendszám is meg van adva, bízunk abban, hogy felelősségre vonják az illetőt.2008. május 13-án kb. 08:50 perckor Kőbányán a temető irányából tekertem a Jászberényi út irányában.…

komment komment Címkék: budapest bkv busz bicikli észrevétel vezető

Ki beszél itt angolul?

13:50

Helló Figyelő!Tegnap (2008.05.12), este, Népligetnél két turista próbált szót érteni az egyik ellenőrrel, angolul. Sajnos szegény ellenőrsrác (aki meglehetősen nagyon rendes volt) kukkot sem értett, csak annyit, hogy a turisták jegyet akarnak valahogy, ezért elküldte őket a…

komment komment Címkék: budapest külföldi bkv ellenőr utas jegy észrevétel

Ismét kifaggattunk az ellenőrt

08:27

Itt az ellenőrös „interjú” második felvonása. Az ellenőr barátunkat most nem a munkájáról, inkább a munkáltatójáról faggattuk. Kiderül, hogy a föld alatt dolgozó társait ő is orknak becézi, és hogy a BKV azért lobbizik, hogy az ellenőrök nagyobb hatalmat kapjanak. Na…

komment komment Címkék: budapest interjú bkv ellenőr bkvfigyelo

Anális szex a Deák téren

15:04

Ezt a kicsit bulváros címet azért engedtem meg magamnak, hogy érzékeltessem, hogy a metró területén uralkodó káosz már elfogadhatatlan. Pár napja írtunk arról, hogy a Ferenc körúton állomásozó férfi biztonságiak szexuális ajánlattal bombázzák a bérlettel rendelkező,…

komment komment Címkék: budapest bkv metró ellenőr utas biztonsági észrevétel

Buszsáv Ipswichben

13:05

NGabor nevű olvasónk küldte ezt a képet melyen azt szeretné megmutatni, hogy Ipswichben hogyan is néz ki a buszsáv. A közepén külön figyelmet érdemel a fű csík. Az ottani buszokból bizonyára nem folyik literszámra az olaj.

komment komment Címkék: kép busz észrevétel buszsáv ipswich

Biztonságot a járművekre

08:17

A biztonsági őrökről eddig sok jót nem írtunk, pedig már szeretnénk. Itt a lehetőség, hogy bizonyítsanak. Kotkatte nevű olvasónk felvetése az, hogy a BKV a Volvo buszokba tegyen legalább biztonsági őröket (amint arról beszámoltunk, kellene is). Én tovább gondoltam: Kamerát…

komment komment Címkék: budapest bkv volvo busz utas biztonsági észrevétel

Utasokat dobálnak a metróból

2008.05.12
09:44

Tisztelt BKV-figyelő!2008. május 9-én este 3/4 10 körül érkeztem a Kőbánya-Kispeti metróvégállomásra, metróval. A vonat végén utaztam. Amikor az elejére értem, már csak egy utas volt a szerelvényben, egy alvó férfi. Nem tűnt különösebben rendezetlennek, nem csinált semmit,…

komment komment Címkék: budapest bkv metró ellenőr biztonsági őr 3 as

BKV-Figyelő

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!