BKV-Figyelő

Két napig díszítette hányás és homok a villamost

BKV figyelő.hu

2009.01.09
14:41

Szilveszterkor mindenki egy kicsit többet iszik a kelleténél, és van akinek a gyomra ezt nem bírja. Szilveszter éjszakáján a BKV járművek padlójára is jut bőven a répakockás anyagból, melyet a cég évek óta homokkal semlegesít. De vajon hatásosabb a homok, mint a fertőtlenítő? Mennyivel egyszerűbb homokkal beszórni a hányást, mint esetleg kitakarítani? Olvasónk ezekre a kérdésekre keres választ:

Tisztelt ÁNTSZ! Kedves Figyelő!


Tegnap (jan. 1.) úgy esett, hogy este utaztam a 14-es villamoson, és amikor felszálltam a kocsiba, az egyik ajtó melletti ülés alatt szép nagy adag homokot láttam. Elég sokáig nem esett le, hogy mi is az, de amikor közelebbről szemügyre vettem, akkor észrevettem a gondatlanul beterített ööö... nyomokat, amelyekből az ülés és az ajtó között lévő fedőlapra vagy mire is bőven jutott. Hát nem hittem el, amit látok.

Szilveszter éjszakáján, gondolom, az átlagnál kicsit több embernek kellett hirtelen hánynia a villamoson, és a nagyszerű BKV-s szakemberek így gondolták megoldani a takarítást. Bár az idén a 4-6-oson még nem utaztam, de ismerőseim mesélték: ma (jan. 2.) mentek rajta, és tele van homokkal. Sőt, azt is mondják, hogy minden évben így szokták megoldani a BKV-nál a hányástakarítást.

Tisztelt ÁNTSZ!

Ezúton szeretnék szakvéleményt kérni, hogy vajon Önök szerint mennyire egészséges dolog a kétnapos hányással átitatott, és a teljes villamoskocsiban szétrugdosott homok. Vajon jót tesz gyerekeknek, öregeknek, terhes nőknek? Javasoljam ismerőseimnek, hogy járjanak kocsi helyett BKV-val?

Drága BKV!

Mennyivel tart több ideig felmenni egy vödör homokkal, és leönteni egy hányást, mint felmenni egy vödör fertőtlenítős vízzel, és leönteni egy hányást? Ha már FELMENNEK az embereik, miért nem lehet felmosni? Miért van ott még elsején este? Miért van ott még MÁSODIKÁN is?

Most mit tanácsolnak: javasoljam ismerőseimnek, hogy járjanak kocsi helyett BKV-val?


Tisztelettel: Cseri Eszter

komment komment Címkék: budapest bkv utazás 2008 2009 utas panasz takarítás észrevétel

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása