BKV-Figyelő

Nem volt lyukasztó a buszon

BKV figyelő.hu

2009.01.25
10:52

Olvasónk tavaly decemberben utazott a 256-os busszal, ahol észrevették, hogy egy utastársuk jegyet szeretne lyukasztani, de nem tud, mert a buszon 1 darab lyukasztó sem volt. Panaszt tett a BKV-nál is, amire most érkezett meg a válasz. A válaszból kiderült, hogy a BKV-nak nincs elég lyukasztója, ezért kiszerelték a buszból és elfelejtették visszatenni. A hiányosság sem a diszpécser sem a buszvezető nem tűnt fel, pedig az ő feladata lett volna a lyukasztók ellenőrzése.

Mivel az ügyfélszolgálat szerette volna, hogy a válaszuk a BKV-figyelőn is megjelenjen, ezért az eredeti levéllel együtt most elolvashatjátok:

Tisztelt Ügyfélszolgálat!

Ma (2008. december 17.) a Szerb Antal utcától utaztunk a Moszkva téri (Csaba utca) végállomásig a 256-os számú viszonylatban, a BP 07 49 forgalmi rendszámú autóbusszal.

Egy hölgy, aki velünk együtt szállt fel a járműre, kétszer is végigsétált a buszon, kezében gyűjtőjegy-tömbbel. A Kelemen László utcánál a segítségünket kérte: vajon tényleg jól látja-e, hogy a buszon EGYÁLTALÁN NINCS jegykezelő? Férjemmel együtt mi is végignéztük a buszt és mi sem találtunk a jegy érvényesítésére alkalmas készüléket.

Igaziból két kérdésem lenne: a kijelzők mellett már a jegykezelő szerkezetek javítására sincs pénze a cégnek?!

Ha ellenőrök jöttek volna, milyen szabályt kellett volna alkalmazniuk ebben az esetben?!

Jelen észrevételemet elküldöm a BKV-figyelőnek is.

Üdvözlettel: B. Flóra

Tisztelt B. Flóra!  

Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat.  Őszintén sajnáljuk, hogy szolgáltatásunkkal kapcsolatban kellemetlenséget tapasztalt, melyért ezúton szíves elnézését kérjük.

Tájékoztatjuk, hogy jármű előzőleg 2 hétig javításon volt, közben más járműveken - átmeneti készlethiány miatt - szükség volt a jegykezelőkre. Sajnos elkerülte az illetékes diszpécser figyelmét a jegykezelők hiánya és a járművezető sem ellenőrizte működőképességüket elindulás előtt. Mindkettőjük figyelmét felhívtuk a hiányosságra. Kedves Utasainkat - ezáltal Önt is - pedig megkérjük, jelezze járművezetőinknek, ha bármi problémája adódik, bizonyára készséggel segíti kényelmes utazását. Természetesen az ellenőr nem tudott volna büntetni, mert egy helyszínen lyukasztott próbajegyhez kell hasonlítania az utasét, amire nem lett volna módja.

Javasoljuk, küldje el válaszunkat a BKV figyelőnek is, hogy teljesebbé váljon a kérdés megítélése az olvasók előtt.

Köszönjük, hogy időt és energiát fordított arra, hogy írjon nekünk. A tapasztalt kellemetlenségért ismételten szíves elnézését kérve, Társaságunk járművein kellemes utazást kívánunk Önnek.

Budapest, 2009. január 16.

Üdvözlettel: Szüts Katalin, ügyfélszolgálat-vezető

komment komment Címkék: budapest bkv busz utas panasz válasz észrevétel lyukasztó bkvfigyelo

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása