BKV-Figyelő

Zsebes dolgozik a villamosokon

BKV figyelő.hu

2009.02.26
15:00

Tegnap délután olvasónk egy zsebessel futott össze a 47-es villamoson. Az alacsony termetű, kb. 90 kilós férfi éppen egy idős nő pénztárcáját nyúlta le, amikor az észrevette és kiabálni kezdett vele. Sajnos az utasok közül senki nem volt elég éber, így a tolvaj elmenekült, de szerencsére a hölgy pénztárcáját nem vitte magával:

Tisztelt BKV Figyelő!

Ma délután a 47 es villamoson közlekedtem, épp a nagy tömegben álltam mikor a Fehérvári úti megállóban (a csarnoknál) kicsit arrébb álltam, mert fél szememmel láttam, hogy egy néni elakar menni mögöttem. Egyszer csak a néni után egy nagyobb lökést éreztem. Ez tipikus olyan lökés volt ahogy a parasztok szokták meglökni az embert, hogy elférjenek. Utána néztem, hogy ki volt az, mire természetesen egy nagydarab embert láttam, ránéztem a kezére, roma származású volt. Több gagyi tetkó is borította az ujjait és a kézfejét. Gondoltam magamban, na, tipikus börtöntöltelék cigány, biztos a néni unokája vagy fia és segít neki a bevásárlásba. Visszapillantottam magamelé és abban a pillanatban esett le, hogy elég naivan gondolkodtam. A néni abban a pillanatban elkezdett hangosan kérdezni, hogy " Mit turkálsz a szatyromban ?! ". Természetesen erre az egész villamos felfigyelt. Egy darabig eltartott a zsebesnek mire felfogta, hogy ebből a helyzetből menekülnie kell. Gyorsan le is szállt. Szerencsére a néninek megmaradt a pénztárcája. Az akciója nem sikerült. Utána néztem a megállóban. KB 155-160 cm magas 80-90 kiló körüli roma származású, kézfején több tetoválással rendelkező, elég bugyuta arcú férfi, fekete susogós nadrágban, karján ugyanilyen kabát (zsebes technika), sapkában. Ajánlom mindenkinek, hogy kerülje el a 47,18,41 es villamos Fehérvári úti megállójánál ezt a férfit.

Gondoltam, hogy jelentem az esetet a rendőrségen, de szerintem egy végbe nem ment esettel nem foglalkoznának. Gondoltam megírom.

Üdvözlettel.: Egyik olvasó

komment komment Címkék: budapest bkv utazás buda villamos utas panasz észrevétel 47 es

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása