BKV-Figyelő

Tíz éve nem ült buszon, meglepődött

BKV figyelő.hu

2009.04.03
14:40

Olvasónk körülbelül tíz éve nem vette igénybe a BKV magas színvonalú szolgáltatásait. Néhány hete azonban újból buszra ült és meglepődött amikor tapasztalta, hogy a blogon leírt problémák igenis valósak. 6 pontban gyűjtötte össze kérdéseit, észrevételeit:

Tisztelt BKV-figyelő!

Elég régen vettem igénybe utoljára BKV-t (Kb. 10 éve). Most újra rákényszerültem, mert Rákoskeresztúrról Budaörsre járok melóba, és kocsival nem érné meg. Felfedeztem viszont néhány érdekes dolgot, érdekelne, hogy van-e rá értelmes magyarázat!

1. Mi az oka annak, hogy a járművek ilyen szinten retkesek, hogy ragadnak? Nálunk miért nem megoldható, hogy amíg a végállomáson várják az indulást, a vezető ahelyett hogy bagózik, legalább felsöpörne, ahogy fejlettebb demokráciákban szokás? Éjszaka a garázsban/remízben a takarítók dolgoznak is, vagy csak ott vannak, hogy meglegyen az óraszám? Mert egymás után 2 napon láttam ugyanazt a csikket, ugyanott, ugyanazon a buszon!

2. Hogy közlekedhet olyan busz (68-as vonal), amelyiknek a plafonon lévő Vészcsengő-gombjából, valamint a hátsó ajtóval szembeni kapaszkodó fölső rögzítési pontjából ömlik az esővíz, vagy a hátsó ajtóval szemközti sarokban be van szakadva a padlója a gumiszőnyeg alatt?

3. Miért van az, hogy az egy vonalon közlekedő buszok(87; 87A; 187) mindegyike a menetrend szerint indul a végállomásról, kivéve a 7:30ast, amelyik minden reggel 7:26-kor indul, és ha szóváteszem, még a sofőr van fölháborodva!?

4. Az ellenőrök miért a reggel munkába, iskolába igyekvőket cseszegetik, ahelyett, hogy a köztudottan problémás környéken közlekedő járatokon 99.9%-ban bliccelő "svéd" kisebbséggel tennék ugyanezt?

5. Hogy történhet olyan, hogy 1 utas vár a megállóban, én rohanok, mert jön a busz, és megállás, sőt, lassítás nélkül továbbmegy? Pedig aki már ott állt, integetett is neki, hogy -Hahó! Itt vagyok!

6. Miért mondták azt a jegypénztárban a páromnak, hogy a kisgyermekes bérlet csak 2 éves kortól jár, amikor már szülés előtt is jogosult rá (mint tegnap kiderült)?

Mindez az elmúlt 1 hónap tapasztalata. Tudom, ezek olyan kérdések, amelyre inkább a CÉG tudna válaszolni, de ők le se szarják az embert, hiába írtam nekik. Ezen tapasztalatok után én sem veszek bérletet, sőt jegyet sem, mert ezért nem vagyok hajlandó pénzt adni. jövő hónapban veszek 1 robogót, és azzal fogok járni, mert havi 8000-ből megúszom a bejárást a 9000+ -ba kerülő bérlet helyett. a maradékból meg veszek 1 liter olajat is!

komment komment Címkék: budapest hiba bkv ellenőr utas panasz észrevétel bkvfigyelo

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása