BKV-Figyelő

Lekurvázta az ellenőr a fizető utast

BKV figyelő.hu

2009.04.22
09:10

Olvasónk megkérdezte a BKV-jegypénztárosát, hogy a szakaszjegy érvényes-e a Kálvin tér – Népliget útvonalon. A pénztáros igennel válaszolt, ezért utasunk vett egy jegyet, amit ki is lyukasztott. Hiába, mert a Népligetnél ellenőrök dolgoztak, akik meg akarták büntetni.

Az utas igazságtalannak érezte az egész eljárást, ezért megkérte az ellenőrt, hogy ne szívassa tovább. A BKV-s az "anyukám, az egészen más szitu, ha én szopatlak téged"- választ adta, majd idézem -egy szakadt csöves kurvának nevezte az utast. Részletek a levélben:

Tisztelt BKV-Panasziroda!

Azonnali kivizsgálást és állásfoglalást szeretnék kérni a következő ügyben.

A mai nap folyamán a Kálvin téren a metróaluljáróban, a jegypénztárban megkérdeztem, hogy a Népligetig tudok-e használni még szakaszjegyet. Kolléganőjük azt mondta, igen, és vásároltam tőle egyet (számlát, nyugtát nem kaptam). Előrebocsátom, mivel egyébként a városban nem tömegközlekedek, nem tudom, mi hány megálló metróval - nem akartam 50 Ft-ot spórolni sem a jegyen, hiszen rendelkeztem rendes jeggyel is egyébként, de azt a buszra tartogattam.

A Népligeten kifelé ellenőrök voltak, 10:05 perckor egy fiatal, kövér, nyilvánvalóan súlyos komplexusokkal küzdő munkatársuknak jegyemet átadtam ellenőrzésre. Kolléga közölte, hogy egy megállóval többet jöttem, megbüntet, fizessek pótdíjat. Mondtam neki, hogy elnézést, félretájékoztatott a kolléga (válasz: neki az nem kollégája), és szívesen kifizetem a két jegy közti különbséget, sőt, mivel egyébként rendelkeztem rendes jeggyel is, és kértem, hogy higgye el, nem ötven forinton akartam spórolni, átadom neki azt a jegyemet is. erre undorító stílusban közölte, hogy ő meg fog büntetni, mivel én érvénytelen jeggyel közlekedtem, ő azt hisz el nekem, amit akar. Kértem, hogy "ne szívasson" már engem, aki vett jegyet, és nem a saját hibám, hogy nem tudtam, hogy mi hány megálló, és nem olvastam el tényleg a jegy hátulján az írást, de ő azt mondta: "anyukám, az egészen más szitu, ha én szopatlak téged". kikértem a hangnemet, mondtam, hogy nincs nálam semmilyen igazolvány, felőlem hívhat rendőrt is, de adja vissza a jegyemet, mert az a bizonyítékom. a jegyemet nem adta vissza, és elkezdett velem üvöltözni, hogy "egy szakadt csöves kurva vagy anyukám", mindezt a metróban járókelők előtt, azt hittem, hogy szégyenemben elsüllyedek.

Természetesen a járókelők odavetettek néhány megjegyzést, hogy ezért kell bérletet venni, de kérdem én, hogy ha 290 Ft egy jegy pár megállóért, akkor miért nem tudok egy olyan szolgáltatást igénybe venni ezért a pénzért, ahol korrekt tájékoztatást kapok egy főállásban foglalkoztatott jegypénztárostól, és tanult kollégájuk pedig nem hív szakadt csöves kurvának az aluljáróban?

Az eset úgy oldódott meg, hogy egyébként kifinomult stílusomat félretéve, szó szerint azt üvöltöztem vissza az ellenőrnek, amit ő nekem.

Mélységesen felháborít, hogy Európában, az egyik legdrágább a tömegközlekedés az átlagfizetésekhez viszonyítva, egy fizető ügyféllel - még ha 50 Ft-ot NEM A SAJÁT HIBÁJÁBÓL ISMÉTLEM, tévedett is, le szakadtcsöveskurvázhat az Önök munkatársa. Azonnali kivizsgálást és lehetőleg a kolléga felmentését kérném a munkavégzés alól.

Köszönettel: K.A.

komment komment Címkék: budapest bkv metró büntetés fizetés ellenőr utas panasz jegy észrevétel

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása