BKV-Figyelő

Újra divat az ülésszaggatás?

BKV figyelő.hu

2009.06.05
16:10

Graffitizés, tagelés, törés-zúzás, ülésszaggatás. Sosem értettem, hogy a velem egyidős fiatalokat (vagy fiatalabbakat) miért hozza lázba a rongálás. Mi ezekben az öröm? Sosem fogom megérteni, de azt sem, hogy az ilyen kis mocskok miért ússzák meg mindig a büntetést?

Kedves BKV Figyelő!

Az ülésszaggatás reneszánsza is lehetne annak a címe, amit ma láttam, illetve fotóztam.
 
Az Örs vezér teréről kb. 7.40-kor induló 244-es IK 280-as csuklós buszon a következőre lettem figyelmes, mikor leültem a busz hátsó részében a 3-as és 4-es ajtók között, a szimpla üléssoron: mintha lejtene vagy törött lenne az ülés… Mikor alaposan szemügyre vettem, hova ültem le, láttam, hogy az ülés fel van hasítva, a szivacsnak mintegy fele hiányzik. „Természetesen” tag is volt a buszon (ablakon karc is), meg az előző ülés háttámlája is ki volt szaggatva, ahogy a képeken is látszik. (Mobiltelefonnal készült képek, de a lényeg kivehető.)

 


Így blogon keresztül is szeretném megkérdezni a „kedves” rongálóktól, hogy miért kell tönkretenni azt, ami (még) megvan, és hogy gondolják azt, hogy amiért más lassan 9400Ft-ot fizet, azt önkényesen megrongálják?

Legszívesebben mindkét kezüket egyszerre törném el, de kezdetnek az is megtenné, ha valaki rájuk szólna vagy előre menne a sofőrhöz, tudatni vele a rongálást, még hatékonyabb esetben pedig a plafonon található vészcsengőt is működésbe lehetne hozni. Rendben van, ha valaki a színvonallal elégedetlen, de ne züllessze tovább, és ne sz.rjon bele abba, amiből más vagy akár ő maga „eszik”!

Leszálláskor „természetesen” gázolajszagot is éreztem, bár a csuklót egyáltalán nem láttam repedtnek (de lehet, hogy legalul ,ahol utasszemnek láthatatlan, az volt.) Forgalmi rendszám: BPO-028.

Üdvözlettel: bandeenator

komment komment Címkék: budapest bkv busz ülés utas panasz rongálás észrevétel

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása