A BKV szóvivője pár napja a TV2-n azzal indokolta az utastájékoztató hangok cseréjét, hogy a cég kommunikációján változtatni szeretne. Úgy néz ki ez csak üres duma volt, mert a kommunikáció semmit sem változott. A paraméterkönyv változásairól sem tudtak meg semmit az utasok, csak valamikor pénteken (tehát kevesebb, mint egy nappal előbb).
Kedves BKV-figyelő!
Több olyan BKV járat menetrendje és közlekedése megváltozott tegnap, amivel rendszeresen utazom. A változás előtti napokon ellátogattam a BKV weboldalára de semmi információt nem találtam a változásokról. Azt persze megtudtam, hogy népszerűszínészek mondják több vonalon a megállók neveit, és színházjegyet is nyerhetek. De ettől nem lettem okosabb. És egyébként is, ez kit érdekel ilyenkor? A változás előtti nap tettek fel valamit a változásokról, ami szerintem kicsit késő. 3-4 nap lenne a minimum.
Körülbelül 1 hete a TV2 híradójában nyilatkozott a szóvivő (nem a mindenen vigyorgó csaj, a férfi) és azt mondta, hogy ezzel az új bemondással kívánják személyesebbé tenni a cég és az utas közötti kommunikációt. Hát bssza meg! már elnézést. De ettől mitől lenne személyesebb a cég kommunikációja? Nem úgy kellene kezdeni, hogy a fontos változásokról idejében tájékoztatjuk a hülye utast?
Egyedül a BKV-figyelő és a Veke weblapján találtam valami információt a változásokról, de azokat is már hetekkel ezelőtt. Tudom, hogy azok nem végleges adatok voltak, de ezt a BKV miért nem tudta közzé tenni? Kiírhatták volna, hogy „Ez várható” és kész...
Köszöntem!