BKV-Figyelő

Kiröhögték a biztonsági őrök a megállóban hagyott utast

BKV figyelő.hu

2011.04.05
16:47

Olvasónk április 3-án hajnalban szeretett volna felszállni a 973-as autóbuszra a Cházár András utcánál. Mivel a busz előbb odaért a megállóba, mint az utas, olvasónk futni kezdett. A buszvezető türelmesen várt, míg az utas odaért, majd az orra előtt becsukta az ajtót és a piros lámpához gurult. Az eseten a buszon lévő biztonsági őrök nagyon jól mulattak:

Tisztelt BKV Ügyfélszolgálat!

Alábbi levelemben éjszakai buszvezetőjük munkájával kapcsolatos elégedetlenségemnek szeretnék hangot adni.

Nem utazom gyakran az éjszakai járatokkal, ha igen, általában minden rendben megy, sokszor arra gondolok, miért nincsenek nappal is ilyen átfogó járatok, mint például a 973-as. Szerteágazó és jól kidolgozott az éjszakai hálózat, ezzel nincs is baj.

A szóban forgó esemény április 3-án hajnalban esett meg velem. A Cházár András utcán keresztül közelítettem meg a 973-as járat hasonló nevű megállóját. Az én órám szerint 02:13 perckor a menetrendben hirdetett 02:15-ös indulás dacára, átrobogott a kereszteződésen a Dózsa György úti megálló felé. Mivel mindennap erre járok, tudtam, utolérthetem egy kiadós futással. 2:15-kor (a Cházár András utcai indulás, ugyebár) értem utol, az utolsó 50 méter sprint alatt örültem, mert láttam, hogy a sofőr megvár; mehetne, de nem zárja be aj ajtókat. Mikor azonban az ajtóhoz értem, közvetlenül az orrom előtt bezárta őket! Ha ez nem lett volna elég nagy pofon, ezután előrébb döcögött 10 métert, hogy jó egy percet álljon a piros jelzőlámpánál! Ekkora mértékű arcátlanságot még nem tapasztaltam Önöknél. Miután üvöltöttem a vezetőnek, hogy ez azért nem volt szép, a biztonsági őrök (és pár utas) még jól ki is röhögtek!

42 ezer magyar Forintot fizettem Önöknek az éves bérletemért, hogy bármikor bármin utazhassak, és nem azért, hogy egy félóránként közlekedő járat sofőrje így kitoljon velem. Szeretném, ha figyelmeztetnék Őméltóságát (2011. április 3. - 02:15 - Dózsa György út - Ikarus 435, rsz.: BPI-925), hogy esetleges napi feszültségét, világi gondjait, máskor egy boxzsák ütögetésével vagy busszimulátor segítségével vezesse le.

Természetesen bedobnám a szokásos közhelyeket is: a vezetők inkább a büdös, ülésre vizelő hajléktalanokat és az utasokat zaklató koldusokat/kisebbségieket és a bliccelőket intézzék el ilyen hatékonyan, és ne a fizető utast hagyják cserben.

komment komment Címkék: budapest bkv busz éjszakai utas panasz észrevétel vezető megálló

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása