BKV-Figyelő

Elhajtott a megállóban várakozó utas mellett a 67-es busz

BKV figyelő.hu

2011.08.05
00:57

Olvasónk, Anna nem érti, hogy miért hajtott el mellette lassítás nélkül a 67-es busz vezetője a Gépmadár park megállóban, amikor jól láthatóan várakozott. Két dolgot tud elképzelni, mégpedig azt, hogy a buszvezető nem vette észre, valamint azt, hogy szándékosan, viccből hajtott el mellette. Bármelyik is legyen a valóság, mindkettő szomorú:

Tisztelt BKV Zrt!

A mai napon (2011 aug. 2.) meglepő dologgal szembesültem. Az Örs vezér térről 12:34-kor induló busszal szerettem volna a munkahelyemre beérni, melyet direkt kinéztem a honlapon levő menetrendből. Mivel én a Gépmadár park megállóhelyen szállok fel, a buszra körülbelül 12:38-kor tudok felszállni, de 12:35 körül már minden esetben a megállóban szoktam várakozni.

Eddig mindig rendesen érkezett, maximum pár percet késett, ezzel nem is volt semmi probléma a mai napon sem. A busz időben feltűnt, a megállóban várakoztam, mire az lassítás nélkül tovább ment!

Egyszerűen nem tudom hova tenni a dolgot, mivel bár igaz, hogy egyedül várakoztam, teljesen egyértelmű volt, hogy buszra várok, a megállóbódé mellett álltam közvetlenül, ez is csak amiatt volt, mert a megállóbódé belseje össze-vissza volt hányva, így - véleményem szerint - érthető, hogy miért nem tapicskoltam benne. Mellesleg ebben a megállóban körülbelül 50 méterről már lehet látni, ha áll valaki!

Soha nem történt még velem ilyen, mivel mindig ügyelek arra, hogy egyértelműen a buszmegállóban várjam a buszt, hogy véletlenül se hihesse a sofőr, hogy nem akarok felszállni.

Ettől függetlenül nem hiszem, hogy ennél többet kéne tennem annak érdekében, hogy tudomására hozzám a vezetőnek, utazni szeretnék! Feltételezésem szerint ez valami ócska poén, rosszindulatú vicc akart lenni a vezető részéről. Ilyen módon a dolog igen érzékenyen érintett, mivel tulajdonképpen számomra kimaradt egy járat, várhattam a következő buszra. Amikor az megérkezett, pontosan ugyanott álltam ahol azelőtt, mégis megállt nekem, ahogyan az összes többi is eddig.

Szeretném kérni az eset kivizsgálását, a sofőr felelősségre vonását az üggyel kapcsolatban. (Mivel megírtam a dátumot, időpontot, visszakereshető, ki volt akkor, azon a járaton a volánnál.)

Bár tisztában vagyok vele, hogy mindannyian emberből vagyunk, így jóindulattal még azt is elhiszem, hogy esetleg nem vett észre (?), mindazonáltal legalább egy bocsánatkérést elvárok az eset miatt, melyet érthetetlennek és kifejezetten ocsmánynak tartok.

komment komment Címkék: budapest bkv busz menetrend utas panasz észrevétel vezető megálló megállás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása