Amikor a jegyünket érvényesítjük, az elektronikus jegykezelő leharap egy darabot belőle és rányomtat egy számot. Na, ez az a szám, amit én még sosem néztem meg, s az az érzésem, hogy az utasok döntő többsége ugyanígy van ezzel. Nem így olvasónk, Szabina, aki a napokban különös jelenségre lett figyelmes.
2013. május 21-én, kedden reggel 6:30-kor édesanyámmal a Puskás Ferenc Stadiontól mentünk metróval a Déli pályaudvar felé. Egy-egy jegyet kilyukasztottunk mindketten, de egymás mellett lévő lyukasztóban. Egyikre 6:30-at nyomtatott a lyukasztó, másikra 6:27-et.
Ezzel még nincsen különösebb gond, belefér ennyi eltérés, viszont visszafelé a Déli pályaudvar metróbejáratnál lyukasztottunk ugyanígy, egymás mellett lévő jegykezelőben. Ez történt az óráink szerint 10:41-kor, a jegyemre viszont 10:49-es időpont került, a másikra pedig 10:22! Ha már ennyit kifizetünk a jegyekért, miért nem állítják be rendesen a jegykezelőket?
Nem először találkozom ilyennel. Körülbelül egy, másfél éve a Népliget metrókijáratnál állítottak meg, mert valami régebbi dátum volt a jegyemen, amit azelőtt körülbelül 10 perccel kezeltem a Klinikáknál! A szerencsén és az ellenőrök jóindulatán múlt csak, hogy sikerült meggyőznöm őket, hogy nem régebbi jegyet mutatok neki. Azóta nézem meg a jegyen a dátumokat. Most legalább a nap megfelelt.
A poszthoz a BKV-figyelő Facebook oldalán tudtok hozzászólni:http://www.facebook.com/bkvfigyelo