BKV-Figyelő

Felpofozott nő - így látta egy szemtanú

Király Dávid

2013.06.19
13:45

A villamosvezető által felpofozott terhes nő történetétől hangos a sajtó tegnap óta. Ritka, amikor egy esetet ennyi féle szempontból megismerhetünk. Nyilatkozott már a sértett és a villamos vezetője is, a BKV közleményt adott ki a történtekről.

László a villamoson utazott, látta a történteket, sőt, a segítségnyújtásban is részt vett. Olvasónk a BKV-Figyelő Facebook-oldalán osztotta meg velünk tapasztalatait.

Szeretnék elmesélni egy olyan undorító és megdöbbentő esetet, amit ha nem saját magam élek át, és nem látom, hanem csak elújságolják, el sem hiszem. A mai nap, azaz 2013. június 17-én, olyan 17-18 óra magasságában a 4-es villamoson ültem, s tartottam hazafelé, mikor a Széna téri megállónál olyan dolgot éltem meg, amilyet még soha.

taylorcombinoszenater.jpgIllusztráció: michaeltaylor.ca

Ahogyan haladtunk a villamos megállóba, egyszer csak minden előjel és figyelmeztetés nélkül egy olyan hihetetlen erős fékezést hajtott végre a villamos vezetője, amilyet csak nagyon komoly és indokolt esetben - és persze ritkán - hajt végre egy villamosvezető. Az utastérben, ahol én is tartózkodtam, hirtelen mindenki össze vissza esett és borult, de szerencsére nem sérült meg senki.

A hirtelen megállást az váltotta ki, hogy az átjárónál két fiatal külföldi hölgy figyelmetlen volt és beléptek a villamos elé. A baleset és a gázolás elkerülése végett hajtott végre a vezető ilyen hirtelen és óriási fékezést. Ami persze a körülményeket tekintve megérthető és helyes lépés volt a vezetőtől. Csak amit ezt követően tett a villamosvezető, na, az az igazi vérlázító.

Hogy miért is? Hát, talán csak azért, mert amikor megállt, a járművezető a fülkéjében az ijedtségtől káromkodni kezdett, amit még mindig megért az emberek többsége, mert elégé ijesztő volt a helyzet. De ami ezt követte... A sofőr kinyitotta az első ajtót, leszállt a gyalogos fiatal nőhöz, akiről ráadásul később kiderült hogy angol állampolgár és emellett 6 hónapos terhes. A villamos vezetője ezt mind figyelmen kívül hagyva egy igen erős és határozott mozdulattal lekevert egy olyan pofont egy zsúfolt megállóban, előtte a lány édesanyját kezdte szidalmazni.

Tegyük hozzá, hogy a vezető egy igencsak megtermett, 110-120 kg körüli középkorú ember. A szegény lány olyan pofont kapott tőle, hogy én hallottam a csattanást a villamoson belül. Majd ezt követően a sofőr káromkodva visszaszállt a vezetői helyére. Én akkor mentem oda, bekopogtam az ajtaján. Mikor kinyitotta és rám nézett, megkérdeztem tőle, hogy ez mire volt jó. Erre csak annyi volt a válasza, hogy sokkot kapott.

Na, szerintetek ha az ember sokkot kap, akkor fogja magát, odamegy a másikhoz és majdnem kiveri a fogát? És ők beszélnek, hogy az utas hány vezetőt, ellenőrt bántalmaz. De erről miért nem esik szó? Az ilyenek miért nem kerülnek nyilvánosságra? És ezért fizessünk a BKK-nak annyit, hogy közben a dolgozóik az utashoz simán odamenjenek és arcon vágják? Hát hová fajul ennél jobban ez a rohadt ország?

De ezért én jogi útra tereltem ezt az egészet. A hölggyel együtt megvártuk a férjét, aki hál' istennek egy magyar állampolgár. Együtt megtettük a feljelentést a rohadék ellen, és mondtam neki, hogy nagyon szívesen tanúskodom, mivel az egész dolgot végignéztem, és csak azért nem bírtam beavatkozni a pofozás megakadályozásába, mert mire odaértem, addigra a vezető visszaszállt a helyére.

komment komment Címkék: szemtanú villamos pofozkodás terhes nő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása