BKV-Figyelő

40 perces heringparti

Király Dávid

2013.12.30
16:56

Azért szeretjük a kötöttpályás közlekedést, mert kiszámítható. Persze csak akkor, ha nem lopják el a pályát. Erről az elkötöttpályáról írt nekünk egyik olvasónk.

Sajnos az elmúlt hetek tapasztalata alapján realizálódott bennem az a gondolat, hogy a H6-os HÉV vonalon nem biztosított többé a kötöttpályás közlekedés előnye, miszerint nem késik, nincs dugó, stb. Az elmúlt két hétben legalább 10-szer fordult elő ugyanis, hogy kábellopás történt a Szigethalom-Ráckeve szakasz valamelyik részén.

h6_ittlakunk.jpgFotó: ittlakunk.hu

Úgy látszik, rendszeressé vált a dolog, és emiatt reggelente mindig késnek a szerelvények. A késés 10-15 percet jelent általában, és csak egy 3 kocsis HÉV érkezik meg a József Attila-telepre, tömve utasokkal, így ott várakozóként már nem lehet felszállni. Dunaharasztin, ahol vannak tartalék szerelvények, a BKV nem képes elindítani egy 6 kocsis járművet tovább Vágóhíd felé, így a 40 perces heringparti is mindennapos.

Azt pedig nem hiszem el, hogy a kábellopásokat nem lehet megelőzni. A BKV Infótól mindig jön hajnali 3-kor az e-mail, hogy kábellopás történt, és a menetrendváltozás a visszavonás erejéig érvényes. Ez általában délután 2 órát jelent, tehát a BKV "szakembereinek" körülbelül 10 órába telik felrakni az új (valószínűleg már használt) vezetékeket.

És miért nem lehet megakadályozni a lopást, ha minden reggel ugyanazon a szakaszon történik? Lehet, hogy egy komplett színesfémtolvaj-maffia áll a háttérben? Kíváncsi vagyok mások véleményére is, és valahogyan tenni kéne ez ellen, mert az állapotok már tarthatatlanok! Egyetemistaként, fontos lenne, hogy megbízható közlekedési eszközökkel bejussak az egyetemre ZH-t írni, vizsgázni, stb.

komment komment Címkék: tömeg kábellopás HÉV H6-os

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása