BKV-Figyelő

Elveszett a telefon - vajon meglett?

Király Dávid

2014.07.28
16:47

Apró kis történet Istváné, de az ilyenektől lesz szép a napunk!

Hogy ne csak mindig negatív történésekről, gondokról szóljon a világ, megosztanám pénteki élményemet. Július 25-én, pénteken délután 2 óra előtt a 34-es busszal utaztam, sok cuccal, menet közben is dolgozva. Leszálláskor nem vettem észre, hogy eltűnt a zsebemből a telefonom, de gyanakodtam, hová is tehettem.

mobil.jpgA kép illusztráció

A munkahelyemre beérve rá is csörögtem egy benti telefonról, persze nem hallottam, gondoltam, talán otthon hagytam, majd egyszer megtalálom. Kisvártatva megszólalt a benti telefon, amely kiírta, hogy "magam keresem magamat" (a mobilomról).

A vonal végén egy hölgy szólt, elmondta, hogy ő a 34-es busz vezetője, és látta, hogy kereste a számot "valaki". A zsebemből kiesett telefont egy utas találta meg, és leadta neki, ő pedig várta, jelentkezik-e érte valaki. Megbeszéltük, mikor, merre fog járni a busszal, és Békásmegyeren visszakaptam a telefonom!

A történettől le vagyok nyűgözve, a világ manapság nem ilyenekről szól. Hálás köszönetem a modern 34-est vezető hölgynek! Röstellem, hogy a meglepődés közepette nem jegyeztem meg a nevét, pedig bemutatkozott; feltételezem, nem sok van belőlük a volán mögött. Persze köszönöm annak az utasnak is, aki volt szíves leadni neki a telefont. 

komment komment Címkék: mobiltelefon talált tárgy buszvezető 34-es busz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása