BKV-Figyelő

"Hogy ne üsse meg az embert a guta..."

Király Dávid

2014.10.17
13:45

Nem pénzkérdés lenne egyes járatokat jobban, az átszállásokat segítve szervezni - hívta fel a figyelmet levelében Petra, aki két konkrét vonalat is megjelölt, ahol feleslegesen kell várakozni a következő járatra. Sokat utazom a BKK járataival és egyre többször veszem észre,…

Tovább

komment komment Címkék: átszállás pótlóbusz 3-as villamos 202E busz

Ha utálod, attól jobb lesz?

Király Dávid

2014.10.15
12:45

Aki fut, az sportol, aki integet, az búcsúzkodik; aki a megállóban vár, az az utas. Mindannyian ismerjük ezt a BKV-s mondást. A múlt héten már foglalkoztunk a modortalan utasokkal, a mai témánk is hasonló. Ádám annak volt tanúja, amikor egy utas nem éri el a buszt, majd sietve…

Tovább

komment komment Címkék: utas panasz megálló

Csak bérletet vennél, de leüvölt a pénztáros

Király Dávid

2014.10.13
16:43

Nem akarta az automatát használni olvasónk, ezért a jegypénztáros leüvöltötte a fejét. Hiába jönnek az új buszok, villamosok, a színvonalat a tömegközlekedésben dolgozók is meghatározzák, s ha a gyanútlan vásárlót teljesen feleslegesen leteremti és kioktatja a pénztáros,…

Tovább

komment komment Címkék: Nagyvárad tér jegypénztáros M3-as metró

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása