BKV-Figyelő

Elhagyta a kígyóját a 159-esen

BKV figyelő.hu

2008.07.31
16:10

Amikor wade levelét elolvastam, először nem hittem el amit ír. Majd megnéztem a csatolmányt, amit a levelével együtt küldött. A történet annyira abszurd, hogy még mindig röhögök rajta, ha eszembe jut:)

Hello BKV figyelő!

Egy apró sztorit szeretnék Veletek megosztani, ami tegnap (július 30.) történt velem a csepeli 159-es buszon, este 8-9 óra körül.

Mindig is élvezettel szállok fel egy-egy BKV járatra, mert bármikor olyan furcsasággal találkozhatom, ami vagy jókedvre derít, vagy mélységesen elszomorít. De tegnap kicsit beparáztam.

Csepelen, a Szent Imre téri végállomáson szálltam fel a bent várakozó 159-es buszra. Fülembe szólt a zene, kezembe újságot olvasva (tudom, veszélyesen közlekedem) mentem fel a buszra az első ajtón. Nem nagyon néztem körül. Leültem a vezetőfülke mögötti 4-es ülések mögötti 2-es ülés egyikére, és tovább folytattam az olvasást, és vártam, hogy elinduljon a busz. Néha azért a szemem sarkából láttam, hogy akik felszállnak a buszra (fiatalok, öregek vegyesen), oda-oda somfordálnak a sofőr mögött első üléshez, és röhögnek, vagy elszörnyülködnek. Ja és páran még fotóztak is. Akkor nem igazán értettem miért, meg nem is érdekelt a dolog, lefoglalt az újság, meg nem vagyok az a nagy bámészkodó fajta. Azt gondoltam, hogy esetlen valami állat lehet pl. egy kis macska vagy kutya, és a sofőr szállítja haza vagy ilyesmi.

Aztán pár perccel később elindultunk. Kb. 4-5 megállót mentünk úgy, hogy minden felszálló ugyanúgy megnézte, fotózta stb.  és akkor valaki "vette a bátorságot", hogy kérdőre vonja a sofőrt:"Tudja -e hogy egy kígyó van a fülke mögötti ülésen?" A sofőr kicsit értetlenkedett, de a következő megállónál megnézte, hogy tényleg ott van-e az állat.

 


Ekkor leállította a motort, és beszólt a központba, hogy megtudakolja ilyenkor mi az eljárás. Persze a túloldal is értetlenkedett párszor, mert a sofőrnek vagy 3x kellett elmondania, hogy mi a szituáció. Ekkora az utasok között is futótűzként terjedt a hír (habár én alig pár méterre voltam a kígyótól, csak ekkor értesültem róla :) így sokan leszálltak, és kibeszélték a történteket. Ekkor a sofőr is leszállt a buszról, és páran az ablakhoz közel álldogáltunk. Ekkor már kicsit jobban érdekelt a dolog. Itt készült a kép is, elnézést a minőségért. Közben pár okos fickó kitalálta, hogy bottal kell "megfogni" az állatot, és ledobni a buszról. Hiába mondták nekik, hogy várják meg az állatvédőket, és ne nyúljanak hozzá. Aztán az egyik srác hozott egy kb. 10 centi hosszú, 2 centi átmérőjű ágdarabot és azzal próbálták piszkálni. Mint az oviban. Közben a kígyó valamit megérezhetett, mert lecsúszott az ülésről. Ekkor az egyik fickó valahogy megfogta a farkát, és megpróbálta felemelni. Na igen, de a kígyó meg feltekeredett, és aki fogta jól megijedt és eldobta a másik kettő vakmerő fickó közé szegény állatot. Mindenki oda "menekült" ahova tudott: az egyik srác felkapaszkodott a kapaszkodórúdra, a másik az ülésen keresett menedéket.


Aztán mégegyszer megpróbálták felemelni, hogy kihajítsák a buszból az állatot, és sikerült is nekik. No igen, de akkor az ajtó előtt voltak páran, úgyhogy nem sokan múlott, hogy ne a tömegbe dobják a kígyót. Amikor már a járdán csúszott a állat, egy negyedik okos odament hogy majd jól összetapossa a fejét, és akkor már nem kell tőle félni. Na erre többen is lehurrogták, de eközben valahonnan előkerült egy szatyor és valahogy beletették. Aztán az egyik hősködő srác fogta és poénosra véve a figurát elindult hazafele vele, hogy milyen szerencséje van, ingyen hozzájutott egy drága házikedvenchez.

Ezután már csak annyi történt, hogy mindenki visszaszállt a buszra, megnézte nincs -e kígyó az ülésén, és végre folytattuk az utunkat:)

Üdvözlettel: wade

komment komment Címkék: budapest kép bkv busz utas észrevétel 159 es

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása