BKV-Figyelő

A buszvezetők segítettek, meglett az elveszett táska

Király Dávid

2015.01.29
16:13

Évának szerencséje volt; két buszvezető hatékony és gyors segítségének köszönhetően visszakapta a buszon felejtett táskáját. Köszönetét a BKK alkalmazottai felé írta, s bár a világért sem fosztanánk meg ettől a BKK-sokat, de úgy pontos a történet, hogy az egyik buszvezető a BKV, a másik a VT-Arriva munkatársa.

Az alábbi levelemmel kivánom megköszönni a BKK munkatársainak az alábbi történetben nyújtott segítségét. A múlt héten pénteken, 2015. január 23-án este 20:00 óra előtt Rákoskeresztúron a 67-es buszról szálltam le és indultam a Tesco áruházba vásárolni. A pénztárnál álltam már, mikor észrevettem, hogy nincs meg a kézitáskám, amelyben pénztárca, személyes okmányok, BKK-bérlet, lakáskulcs, telefon, stb. volt.

ikarus_260_1_1.jpgFotó:BKV

Gyorsan átfutott a fejemen, hogy csak a buszon hagyhattam a táskámat és ha még elérném azt a buszt, amelyikről leszálltam, akkor meglehetne még a táskám. Ugyanis a busz tesz egy kört a környező lakótelepen és úgy indul vissza az Örs vezér tere felé. Csapot-papot otthagyva siettem ki az üzletből és beálltam az ellenkező irányú megállóba, reménykedve, hogy ugyanarra a buszra tudok felszállni, amelyikről leszálltam (a sofőrt mindig megszoktam nézni).

Sajnos már nem az a busz volt, de ettől függetlenül segítséget kértem a megállóba beérkező busz vezetőjétől. Ő azonnal intézkedett az illetékesnek telefonálva. Az Örs vezér terére visszavitt és már útközben boldogan jelezte felém, hogy meg van a táskám, az előző busz vezetője megtalálta. Így át is tudtam venni a táskámat.

Elkértem a két busz rendszámát, amelyek: MHU-854, amelyikről először leszálltam és BPI-622, ahol segítséget kértem. Mindkét buszvezetőnek nagyon köszönöm a maximális segítségét, becsületességét, hozzáállását és gyors intézkedését, mert kb. egy óra alatt meglett a táskám.  

komment komment Címkék: táska talált tárgy buszvezetők 67-es busz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV-Figyelő

profil_kd.jpg

Az oldal szerkesztője Király Dávid Budapest-szakújságíró. A BKV-Figyelő célja, hogy a budapesti tömegközlekedést igénybe vevők véleményét a nyilvánosság elé tárja, s ezzel a közösségi közlekedés fejlődését elősegítse. A blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl.

A BKV-Figyelő szerkesztője nem feltétlenül ért egyet a közölt levelek tartalmával. A megjelent levelek szerkesztésének és rövidítésének jogát fenntartjuk. Amennyiben a BKV-Figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk!

Sértő tartalom bejelentése!

Írjon nekünk!

mobilver_banner_x.gif

Facebook

BKV-figyelő RSS

süti beállítások módosítása